-22,8 it heidenskip
- V700 register
- Nieuw lid
-
De voorbereidingen duurden wat langer: heb zeker 20 minuten gebezigd om de voorruit helemaal ijsvrij te krijgen.
En in alle eerlijkheid was er nog wel een ongemak: de achterportieren waren vastgevroren. Maar voor de rest viel de bedrijfszekerheid me helemaal niet tegen!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanmorgen -15 maar de 965 op benzine start heel snel. Geen kunst voor benzinemotoren.
't Is stralend weer hier nu. Vanmorgen mistig ??? Gevaarlijk hoor ik reed maar 50 voor de zekerheid, je kan zomaar verrast worden met die vriestemperatuur en mist. Mist was best dik, moest mistlampen opzetten.
Groet,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
De ford dexta weigerde ook dienst
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Koelvloeistof in mijn auto is geschikt tot -36. Is nog gecontroleerd bij de laatste beurt op 22-11-2011.gerryberrie schreef : Er zit Koelvloeistof in dat geschikt is voor -26. (Dat zit er nog geen halfjaar in!) en het was gewoon BEVROREN!!
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanavond maar even op een ander plekje zetten Gerben, met de neus uit de wind!gerryberrie schreef : in de volle wind
Hier was het vanochtend -18 en gewoon starten, net zo soepel als anders. Gisteren was ik al even in de sneeuw op en neer geweest voor een retourtje Bussum - Schiphol, "genoten" van de files, 1 uur 3 kwartier, waar ik normaal 40 minuten over doe. Maar goed, sneeuw lag er dus niet op mijn baksteen vanochtend, schoonmaken was dus ook niet nodig. Starten en (rustig) rijden, stug was hij wel.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
De ballen en hou ze vooral warm (en dat met die ijsbeer lijkt me toch echt niets hoor)