visolie hoe dom kun je zijn
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 00:55 #1343998
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic s'lands wijs
Er "koe" rijke gebieden rijden ze met Bull-Bar's.
Fietsen-vangers zijn aan de zijkant van vrachtwagens verplicht, raar, ik heb een goede fiets...
Fietsen-vangers zijn aan de zijkant van vrachtwagens verplicht, raar, ik heb een goede fiets...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 08:38 #1344004
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sorry mensen maar...................................
sorry mensen maar ik krijg toch langzaam dat lourdes gevoel :}
ik dacht was de enigste die en wat blijkt er zijn er veel meer en ook nog met erger :}
vraagje die plaatjes met stroom moeten je accu dan toch ook behoorlijk aanspreken ??
en henk heb je wel eens uitgeprobeerd de flexibuis ??
zou het simpelste zijn !
en ik heb heel lang in de randstad gewoond .ben er geboren en getogen en er voor geen marter in de wereld naar terug willen :}
dank jullie voor al jullie reacties daar kunnen we wat mee .
en sorry voor je kippen :{ maar hier bouwen ze kippen en vogelrennen dan ook 300% helemaal dicht.
dus kippen leven hier hetzelfde als asielzoekers (daarom hoor je wilders ook binnenkort klagen
over deze)
ik woon hier prachtig en is ook mooi al die dieren (hebben hier nog herten,everzwijnen,vossen bevers en marters ect ,ect ) maar heb als randstad jongen nooit bij stilgestaan dat sommige mijn auto wel eens lekker konden vinden hehehehehe
groeten will
ik dacht was de enigste die en wat blijkt er zijn er veel meer en ook nog met erger :}
vraagje die plaatjes met stroom moeten je accu dan toch ook behoorlijk aanspreken ??
en henk heb je wel eens uitgeprobeerd de flexibuis ??
zou het simpelste zijn !
en ik heb heel lang in de randstad gewoond .ben er geboren en getogen en er voor geen marter in de wereld naar terug willen :}
dank jullie voor al jullie reacties daar kunnen we wat mee .
en sorry voor je kippen :{ maar hier bouwen ze kippen en vogelrennen dan ook 300% helemaal dicht.
dus kippen leven hier hetzelfde als asielzoekers (daarom hoor je wilders ook binnenkort klagen
over deze)
ik woon hier prachtig en is ook mooi al die dieren (hebben hier nog herten,everzwijnen,vossen bevers en marters ect ,ect ) maar heb als randstad jongen nooit bij stilgestaan dat sommige mijn auto wel eens lekker konden vinden hehehehehe
groeten will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 09:02 #1344005
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het helpt
Marters zijn gek op verse rubber. Die flexibele buis verkoop ik regelmatig hier kost € 5,00 voor 2,5 meter. En het helpt.sanshan schreef : en henk heb je wel eens uitgeprobeerd de flexibuis ??
groeten will
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 10:14 #1344011
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .
Afbeelding vergrotenMartervrij MET STROOMSCHOKKEN (anti steenmarter voor de auto)€29.95Ideaal om marters te verdrijven van uw auto/caravan/vrachtwagen. Helpt een standaard martervrij product met hoge tonen nog steeds niet voldoende? Dit apparaat combineert de hoge tonen van 12KHz met kleine stroomschokjes. Het apparaat is aan te sluiten op de accu van uw auto of vrachtwagen.Door hoogspanning van 300-700volt zullen de steenmarters u niet snel meer lastig vallen. Doordat de zes contactplaatjes in de motorruimte worden geplaatst is er geen kans op per ongeluk contact door mensen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 14:21 #1344034
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Monteur flambee
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
14-01-2012 14:23 #1344035
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Sanshan, is jouw Shift knop
Sanshan, is jouw Shift knop op het toetsenbord stuk?
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-01-2012 11:49 #1344138
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nop
mijn vingers zijn wel te groot voor mijn flaptop :}
will
will
Moderators: Jerry Stam