visolie hoe dom kun je zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is een kwestie van afleren, en niet met middeltjes klooien.
(ik denk niet dat je een marter het commando No kunt leren)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een Spaanse of Engelse marter wellicht, maar een Nederlandse, of Duitse... Dat zal lastig gaan.Jeroen schreef :
(ik denk niet dat je een marter het commando No kunt leren)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef :
Je kan ook gewoon in de randstad gaan wonen... Geen marter te zien.JW schreef : en die hebben ze bij mij ongeveer even veel aangevreten als de originele. De originele Bougiecords bevatten volgens mij geen visolie hoor, dat is iets voor autos die meer uit het oosten komen.
ik zie ze hier ook niet aan de bougiekabels knagen want ik slaap niet onder de motorkap van mn auto
@ Mathy, veel katten helpt ook niet altijd, mn buren hebben iets van 20 katten rondlopen en toch werd iets verderop mn auto opgevreten door de marters. gelukkig maar een keer niet door kunnen starten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Originele Volvo elektrische leidingen zou deze stof niet bevatten.
Ik zal het navragen bij Vilmar Dijkstra, bioloog en bezig met die marters (ik dacht om ze te leren knagen) of dat gaas een probaat middelm is of dat er andere mogelijkheden zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ikzelf heb er absoluut geen last van in Noord-holland,maar in smeren met sambal zal wel helpen.
Groeten Ted.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Of zolang de auto stil staat de motorkap open laten staan. Dan koelt de motor en dus de slangen het snelst af. En tocht het er rondomheen. Koude slangen ruiken een stuk minder dan warme en van tocht zal de marter, lijkt mij, niet houden.
groetjes
Mathy
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- André Struis
- Nieuw lid
-
Alleen heb je hier geen marters.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Bij één Mercedes die ik had was dat niet nodig. Die had een orginele optie af fabriek, nl. de anti-marter stroomleiding die als een ring rond de motorruimte aan de onderzijde vlak naast de kunststof afdekplaat was gemonteerd. En bij sleutelen moest je die echt niet vergeten af te zetten want anders kreeg je een behoorlijke opdonder. ( zo weet ik uit ervaring)
Groeten, Jan.