Even voorstellen en wat vraagjes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2012 21:08 #1342955 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opknappen en roadlegal waarschijnlijk meeste qua opbrengst?
Dus als ik het goed begrijp is 2 nieuwe deuren regelen, schade bijwerken, APK en dergelijke een wijze investering? (Als je er nog iets voor wilt vangen?)
Ik zie op marktplaats en andere sites auto's met hogere kilometerstanden (van +3 tot +6 ton) en minder opties voorbij komen voor 1250-2500 euro. (Wil niet zeggen dat ze daar voor weg gaan, maar toch).Als het een nette auto is die de weg op mag is het uiteraard aantrekkelijker, maar wat mag je dan voor zo iets vragen (als=ie echt netjes is) of is het uit elkaar trekken dan toch verstandiger?) Is er nog een beetje markt voor menig onderdeel?
Kan iemand me ook wat vertellen over dat alarm?Excuus voor de vragenbommetjes hoor, wil de buurman een beetje helpen omdat ie z'n handen vol heeft met van alles en nog wat.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2012 21:23 #1342958 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vraag
De reacties van anderen hierboven lezende, komt het me haast voor dat je bij apk en "as is" met die schade, al dan niet met 2 nieuwe deuren, er (bijna) net zoveel aan overhoudt dan wanneer je de APK regelt en die schade verhelpt. In dat laatste geval kun je meer vragen, maar heb je er zelf eerst ook meer in gestoken. Dat is natuurlijk een beetje een risico. Ik weet niet of ik die investering zelf zou doen, voor een auto die weg gaat/moet. Je verlies nemen en m zo verkopen is wel zo duidelijk, kost minder en geeft minder gedoe.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-01-2012 23:30 #1342967 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic alarm
Op te antwoorden op je vraag over het alarm, was toendertijd natuurlijk heel wat, een alarm op je auto, de Volvo guard I waarschijnlijk, maar tegenwoordig heeft natuurlijk elke fiat pinda een bleeeer apparaat. Maar volgens mij was het toen wel een prijzige optie, maar goed, ik ken er meer mét alarm dan zonder, en tot nu toe heb ik ze uit elke Volvo die ik gehad heb weggehaald vanwege 'problemen' zoals midden in de nacht afgaan, niet willen starten (startonderbreker) op de raarste momenten etc...... Dus, toen een dure optie, nu meer een pain in the ass.
Zoals je hoort, en daar sluit ik me bij aan, is 500,- tot 750,- een leuke prijs voor deze auto 'as is'. Maar ga er alsjeblieft niet mee 'bangen' daar heb je op MP een hoop andere veeeeel geschiktere kandidaten voor. Deze is het opknappen nog wel waard lijkt me zo.

PS: je hebt een PB ;)

Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-01-2012 13:56 #1343101 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wie bied?
Misschien niet het juiste gedeelte v/h forum, maar ben van 't weekend weer in Lelystad en zal de eigenaar even vragen voor wat 't weg mag, of wat er wordt geboden.
Ik heb tot nu toe 750 als hoogste bod.
Buurman was gister, of vandaag geloof ik jarig.. wie kan hem en zichzelf aan een leuk cadeau helpen?
Nogmaals bedankt voor alle hulp mannen! ..en als er vrouwen tussen zitten, die natuurlijk ook ;)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 12:52 #1344023 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Privé bericht zenden niet mogelijk
Ik heb geprobeerd Volvo164 zijn PB te beantwoorden voor de gegevens van de buurman. Hij wilde de auto op komen halen, en zou hem deze informatie even doorgeven zodat hij een afspraak kon maken.Echter kreeg ik de volgende melding: Volvo164[/i] staat geen prive berichten toe helaas.
Bestaat die account nog, of is er iets anders wat het niet mogelijk maakt? (Ik ben alleen PhpBB fora gewend, en weet niet hoe het hier allemaal werkt).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 12:56 #1344024 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB
Als je mij je email adres stuurt via PB vraag ik "volvo164" of hij jou via de email benadert om contact te kunnen houden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 13:46 #1344029 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PB emailadres
Okido, bedankt!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 15:43 #1344044 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben je nou
liefhebber, makelaar, veilingmeester of handelaar?
Mvg, Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2012 10:50 #1345016 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben..
Ik ben een liefhebber, maar niet specifiek op Volvo gebied, ik ben geen makelaar, veilingmeester of handelaar. Althans.. ik ben een tussen persoon tussen eventuele koper en de buurman, dus als je dat handelaar wilt noemen.. houd ik je natuurlijk niet tegen.
Maar, voor alle goede informatie.. Ik ben een student, die z'n buurman probeert te helpen.
Ik doe dit niet uit eigen belang. Ik zou dat ding in eerste instantie met een maatje van me weer "ok" krijgen, maar we hebben het eigenlijk te druk met onze eigen auto's, en ik dacht de auto hier aan te bieden, of te peilen wat ik er mee kon doen.

Moderators: Jerry Stam