Sluiting deuren tijdens rijden

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 21:41 #1340069 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In Amerika
Hee GeeJee,
In Amerika zijn beide nog wel te vinden. In ieder geval de antenneschakelaar, maar de lock zou ook te vinden moeten zijn. Alhoewel hierboven dus wordt geschreven dat daar in de Europese Volvo's nog vrij veel extra electronica bij zou moeten.
Ballonnetje in Amerika oplaten?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 21:45 #1340070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze?
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratie<a href="" target="_blank">Deze antenneschakelaar? $30,- in de bus.Ik heb, toen ik wat extra schakelaars zocht, wel gezocht met de contrastekker erbij (dus niet alleen de schakelaar) zodat ik in ieder geval íets kon aansluiten omdat de extra schakelaars misschien niet in de kabelboom van mijn Volvo zitten.
Heb jij eigenlijk een zwart interieur?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 21:47 #1340071 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Graag!
Hey Dré, als dat binnen je kennis en mogelijkheden zit, graag! Het stoort me al 10 jaar, die 2 lege plekjes. Bij "Opoe" kom ik weer plek tekort, daar zit alles vol...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 21:51 #1340072 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En deze?
Geen eBay APP ID en/of Cert ID ingesteld in Kunena configuratieEn dan ook gelijk maar <a href="" target="_blank">deze lockswitch? $20,-
Maar: allebei zonder achteraansluitingen hè. Hebbie er dan wel wat aan? Als je ze er zo inschuift om de lege plekken op te vullen, hebben ze misschien nog niet de functie die je wil, maar ook geen verlichte emblemen...

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 21:59 #1340077 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Yep!!
Hoe is het mogelijk! Beiden zoek ik al een tijd. Heb jij e.o.a. V.I.P. lijn daar...? Ik heb niet zo veel ervaring over die grote plas. Wellicht onbeleefd..., maar wil jij die voor mij bestellen. Carte blance heb je van me. Wat leuk..., aansluiten gaat t.z.t. wel lukken denk ik. (niet zelf hoor... ) Al zijn ze er maar vast..., 

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 22:26 #1340083 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic is besteld!
Hé Dré, "&amp; Co" heeft het even "overgenomen". Beiden schakelaars zijn besteld! Dank voor je bijdrage...!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-12-2011 23:01 #1340090 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo
Haha, mooi gelukt GéJé. Ik was nog 'even' met m'n Volvo bezig. Prima gelukt nu, genieten van het uitzicht zo  ...
Maar weer even on-topic: als er hier een Volvo-vervolg komt richting het moderne 'rijden=deurendicht' dan doe ik mee met m'n 960-twee.

Moderators: Jerry Stam