bluetoothradio of parrot
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Hallo Ries,De Parrot minikit slim heb ik ook, voldoet redelijk tot goed. Is in de verste verte niet vergelijkbaar met de CK3100. Ik gebruik de minikit als reserve en voor bv. leen / huurauto's. € 160,- is veel geld als je niet handsfree bellend wordt aangehouden.Opmerking : rijdend op de snelweg en ook met regen op de voorruit zal de geluidsopbrengst van de minikit wat tegenvallen.RVL schreef : Die heb ik ook in de V70 maar verkoop dat ding dus ben ik hem kwijt. Nu ga ik vandaag zo'n Parrot minikit van 60 euris halen (een klein plat ding) wat je aan de zonneklep hangt en wat schijnbaar een heel zuivere geluidsontvangst heeft. Ben benieuwd en zal mijn ervaringen met het forum delen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik heb ook een minikit slim en ben er best tevreden over. Zorg wel dat je er de laatste softwareversie in hebt zitten (1.31 op dit moment). Er is trouwens een nieuwe versie uit ("minikit +"), waarbij je twee telefoons tegelijkertijd aan kunt sluiten.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoor van veel mensen dat alpine het erg goed doet.....
Groet Chris
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Zoals ik al ook al aangaf : " rijdend op de snelweg en ook met regen op de voorruit zal de geluidsopbrengst van de minikit wat tegenvallen."Een nieuwe CK3100 ca. € 200,-? Kijk hier eens, <a href=" www.pdaplus.nl/nl/parrot-ck3100-bluetoot...Xq46wCFcuHDgod7i4tnw ">klikRVL schreef : Nou die minipapagaai getest maar dat gaat hem niet worden dus. Het was wat nat op de voorruit vandaag en dat schijnt de geluidsoverdracht niet ten goede te komen. De Alpine van Chris zit bij Michiel in de auto en die komt vandaag dus maar eens even horen hoe dat werkt. Ik vrees weer een nieuwe CK3100 parrot a ca. 200,= euris.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Succes met de inbouw.RVL schreef : Bedankt Eric, das geen geld voor zo'n goed ding. Die 200 euris was inclusief installeren maar ondanks mijn aversie met elektriek, bouw ik hem lekker zelf in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Moeilijkste is microfoon aansluiten (raamstijl demonteren)
Groet Paul