Brandstofdieven

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 23:42 #1338344 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andere naam
Dan moeten we de vereniging een andere naam geven, V70 vereniging, want bij de 7 en 900 werkt dat niet.....

Maar zoals ik altijd zeg: De meest onzinnige uitvinding is een slot, men moet gewoon van je spullen afblijven, daar zou geen slot voor nodig moeten zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
26-11-2011 12:11 #1338373 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Duur
De schade valt inderdaad wel mee, het had veel erger gekund, gelukkig hoef ik niet veel te rijden en tank ik de wagen eigenlijk nooit niet eens halfvol.
Bale blijft het wel, kan er niet bij hoe mensen zover kunnen komen om maar een ander zijn wagen leeg te gaan trekken.....
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2011 13:59 #1338384 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als
je er een te pakken krijgt en dood maakt........het lijk bij de buren in de tuin dumpen anders krijg je dáár weer gedonder mee.

• A. Remy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2011 14:08 #1338386 door A. Remy
Beantwoord door A. Remy in topic gerryberrie schreef: Hallo

gerryberrie schreef : Hallo Volvisti,
...
Vanacht is er dus dik 20 liter uit mijn tank weggestolen!!...nou heb ik ook een tankdop zonder slot...niet handig..
...
Groeten,Gerben

Gerben   ,
Als jij de 16-klepper kom ophalen krijg je van mij een afsluitbare tankdop er bij.
MVG
Wolwo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-11-2011 14:12 #1338387 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nee
Frans zo werkt dat niet he,
Als je hem te pakken hebt kun je hem beter beroven van zijn kleding, rolletje duc-tape mee nemen en de eerste de beste lantaarnpaal gebruiken asl schandpaal(zijn er immer genoeg van en een boom besmetten met dieven zweet vind ik nou ook weer niet fris) eens kijken hoelang het duurt voordat de buurt weet dat er met hem niet te sollen is,
Want is het niet zo dat als je iemand omlegd de hele buurt dan in actie komt en je gaat vertellen het was zo'n lieve man/vrouw deed geen vlieg kwaad(nee die liet hij vliegen maar de rest van de dingen deed hij wel).
Maar je idee snap ik wel Frans.

Tom.

• Frank van der Zee (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-11-2011 16:14 #1338537 door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Gelukkig.
Mijn moord,castratie en geselings gedachtenkronkels blijken dus toch niet zo uitzonderlik te zijn.
Mazzel

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-11-2011 12:21 #1338622 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blijft lullig als iemand aan je spullen zit
ik zou inderdaad aangifte doen van diefstal. Dat is het enige dat je kunt doen. Gevoelsmatig blijft het gewoon lulllig dat iemand ongevraagd aan je spullen zit. het kan je gevoel van veiligheid aantasten. Stom genoeg word je blij van het feit dat je auto niet vernield is, omgedraaide wereld zou je zeggen. Duidelijk voorbeeld van een nagatieve ontwikkeling in de samenleving.

Moderators: Jerry Stam