Brandstofdieven

• Gerben Mol
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-11-2011 18:09 #1090155 door Gerben Mol
Brandstofdieven is gemaakt door Gerben Mol
Hallo Volvisti,
Had gisteren mijn 16V getankt (20 Liter) en weer voor de deur neergezet, vanochtend wil ik weg en ik zie dat mijn tankmetertje Totaal Niks aangeeft...vreemd..starten maar: hij slaat aan maar begint al gauw te proesten en te kuchen en de brandstofpomp begint Flink te gieren, de motor slaat af en wil niet meer aanslaan...na  het controleren bij de brandstolfrail: vol met lucht en maar weinig benzine..
Op en neer gegaan met een Jerrycan van 5 liter en het erin gegooit en toen weer starten en lopen!
Vanacht is er dus dik 20 liter uit mijn tank weggestolen!!...nou heb ik ook een tankdop zonder slot...niet handig..
De buurt hier is er ook fiks op achteruit gegaan nadat de zo'n 100 huizen zijn leeggeruimd, zijn verhuurd voor 50 euro in de maand ter "anti-kraak" en er hier een hele rits "niet fijne bewoners" zijn bijgekomen.
Ondertussen is ook alweer zo'n 10 huizen platgegooid, dus het gaat lekker hier..
Wel bale! geld / benzine gewoon "WEG"
Groeten,Gerben

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 18:21 #1338304 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Balen!
Jeetje, jij treft het wel zeg. Balen man, sowieso natuurlijk omdat de boel gejat is, maar ook omdat het dan dus zomaar zonder brandstof staat terwijl je zeker wist getankt te hebben. Kan ook heel vervelend zijn natuurlijk.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 18:35 #1338305 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Oliecrisis
Een tankdop met slot is meer iets uit de 70's.
De tijd dat één liter benzine 1 Gulden koste (€ 0,45)
Toen werd er pas benzine gejat!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 18:39 #1338306 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klepje

struis schreef : Een tankdop met slot is meer iets uit de 70's.

Tegenwoordig gaat ook benzineklepje mee op slot.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 19:16 #1338311 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm
Aan de andere kant, ik heb wel een slot, toen leek het de persoon handig hem los te wrikken met een schroevendraaier oid. Tankdop bleef netjes zitten, samen met een paar goede krassen in de lak.
Dus of je er heel erg om moet treuren? Ik had ze liever de benzine gegeven in ieder geval.

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 19:43 #1338314 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Nog een geluk dat er maar zo weinig inzat. Mijn bijdrage aan de pomp is meestal zo'n 110 euro aan benzine (RON 98).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 21:33 #1338320 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat herken ik wel..

gerryberrie schreef : De buurt hier is er ook fiks op achteruit gegaan nadat de zo'n 100 huizen zijn leeggeruimd, zijn verhuurd voor 50 euro in de maand ter "anti-kraak" en er hier een hele rits "niet fijne bewoners" zijn bijgekomen.

Dat herken ik wel. Niet van mijzelf maar van een goede vriend. Dat is beslist niet leuk! Hij woonde daar al jaren en toen begon het gelazer. Gewoon aangifte doen bij de politie!! En elke keer weer. Volhouden is het advies. Laat de politie langskomen en elke keer als er problemen zijn aangifte doen! En van je afbijten als je duistere figuren om je huis ziet rondneuzen. Laat je gelden en vooral bluffen. Het is heel vervelend, maar enige manier. Die gasten dienen zich gewoon netjes te gedragen. Elke keer weer de politie verwittigen en ze leren het. Althans, dat ze niet met jou moeten sollen.. Op gegeven moment durven ze niet meer want ze hebben al inmiddels al zo'n slechte naam bij de politie en ze zijn bang van je geworden. Niet dat je ze iets aan hebt gedaan maar gewoon door bluf. Dat is de taal die ze begrijpen. Niet te geloven! Het zijn misschien een paar rotte appels binnen de club maar die verpesten alles. Het gros is best OK en doorgaans gewone mensen zoals jij en ik en iedereen. Vervelend man! Van je afbijten en volhouden met aangiften doen. Ik heb het gezien bij die vriend van mij. De rust is wedergekeerd.
Robert
/end off topic mode/

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 21:51 #1338330 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ach, in mijn jonge tijd was
Ach, in mijn jonge tijd was de brandstof het stelen niet waard maar konden ze er ook al niet afblijven. Een dikke handvol zand in je tank hebben is ook grote humor...

• van Kuijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 22:16 #1338335 door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Brandstof diefstal
Inderdaad niet leuk maar het had slechter gekund, stel dat ze iets in de tank hadden gegooid.Dan waren rapen echt gaar geweest.Zoals al geadviseerd, wel aangifte doen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-11-2011 22:27 #1338338 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Elvis
Zoals Elvis al zong: In the gettoooooo....
De buurt is hard achteruit gegaan sinds wij daar weg zijn.

Groetjes Harnt
PS Nee hoor Gerben, behoorlijk klote, rot streken zijn het!

Moderators: Jerry Stam