Brandstofdieven
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Had gisteren mijn 16V getankt (20 Liter) en weer voor de deur neergezet, vanochtend wil ik weg en ik zie dat mijn tankmetertje Totaal Niks aangeeft...vreemd..starten maar: hij slaat aan maar begint al gauw te proesten en te kuchen en de brandstofpomp begint Flink te gieren, de motor slaat af en wil niet meer aanslaan...na het controleren bij de brandstolfrail: vol met lucht en maar weinig benzine..
Op en neer gegaan met een Jerrycan van 5 liter en het erin gegooit en toen weer starten en lopen!
Vanacht is er dus dik 20 liter uit mijn tank weggestolen!!...nou heb ik ook een tankdop zonder slot...niet handig..
De buurt hier is er ook fiks op achteruit gegaan nadat de zo'n 100 huizen zijn leeggeruimd, zijn verhuurd voor 50 euro in de maand ter "anti-kraak" en er hier een hele rits "niet fijne bewoners" zijn bijgekomen.
Ondertussen is ook alweer zo'n 10 huizen platgegooid, dus het gaat lekker hier..
Wel bale! geld / benzine gewoon "WEG"
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- André Struis
- Nieuw lid
-
De tijd dat één liter benzine 1 Gulden koste (€ 0,45)
Toen werd er pas benzine gejat!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus of je er heel erg om moet treuren? Ik had ze liever de benzine gegeven in ieder geval.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat herken ik wel. Niet van mijzelf maar van een goede vriend. Dat is beslist niet leuk! Hij woonde daar al jaren en toen begon het gelazer. Gewoon aangifte doen bij de politie!! En elke keer weer. Volhouden is het advies. Laat de politie langskomen en elke keer als er problemen zijn aangifte doen! En van je afbijten als je duistere figuren om je huis ziet rondneuzen. Laat je gelden en vooral bluffen. Het is heel vervelend, maar enige manier. Die gasten dienen zich gewoon netjes te gedragen. Elke keer weer de politie verwittigen en ze leren het. Althans, dat ze niet met jou moeten sollen.. Op gegeven moment durven ze niet meer want ze hebben al inmiddels al zo'n slechte naam bij de politie en ze zijn bang van je geworden. Niet dat je ze iets aan hebt gedaan maar gewoon door bluf. Dat is de taal die ze begrijpen. Niet te geloven! Het zijn misschien een paar rotte appels binnen de club maar die verpesten alles. Het gros is best OK en doorgaans gewone mensen zoals jij en ik en iedereen. Vervelend man! Van je afbijten en volhouden met aangiften doen. Ik heb het gezien bij die vriend van mij. De rust is wedergekeerd.gerryberrie schreef : De buurt hier is er ook fiks op achteruit gegaan nadat de zo'n 100 huizen zijn leeggeruimd, zijn verhuurd voor 50 euro in de maand ter "anti-kraak" en er hier een hele rits "niet fijne bewoners" zijn bijgekomen.
Robert
/end off topic mode/
- V700 register
- Nieuw lid
-
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-