Interessepeiling 'Group Buy' RVS uitlaten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De downpipe is het stuk dat van de motor komt, en waar ook kennelijk de LPTurbo op uitblaast?
Die loopt richting kat en vervolgens komt dan het "slijtdeel" met een demper, wat bochten en een uitgang.
Dat laatste ding kost zo'n 250 euro, "origineel volvo". Wat zou zo'n ding in RVS nou ongeveer kosten. Ongeveer, maar wel compleet met beugels en zo? Voor een 940 2.3 LPT uit 1995? Gewoon een polar die in 2013-14 het miljoen moet gaan halen ..
Ik ben benieuwd, 250 euro zou een zeldzaam mooie prijs zijn, het dubbele misschien ook nog wel maar het driedubbele...??
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die zullen best op ebay ergens goedkoper aangeboden worden, maar daar kan ik voor zulk soort dingen niet aan beginnen, zeker gezien ik er garantie op moet geven
- André Struis
- Nieuw lid
-
Gewoon Co2 aan mekaar gekleid.
Er beetje beits pasta erop en het had qwa kleur al een stuk beter uitgezien.
Toch verbaas ik me over de toestand van m'n uitlaat na 6 jaar.
De klemmen zijn gewoon weggerot, incl bouten.
Die pijp mankeerd nog niks, ook niet rond de lassen!!!
Mischien zeiken we wel teveel, tis een uitlaat, geen high-tech chemische fabriek........
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
En minimaal 5 jaar geeen gezeik, of liever gepruttel..
Enige voorbehoud: ik heb geen idee hoe lang het oud ijzer nog vast zit dus da's wel een belangrijk ding!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als ik "Mercedes" koop, wil ik niet alleen dat het mechanisch "Mercedes" is, maar ook dat het uitziet als "Mercedes" en niet als "Dacia".volvo-henk schreef :
heb je goed gezegdstruis schreef : Mischien zeiken we wel teveel, tis een uitlaat, geen high-tech chemische fabriek........
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
De vergelijking met Mercedes ontgaat me een beetje...........Mathy schreef : Als ik "Mercedes" koop, wil ik niet alleen dat het mechanisch "Mercedes" is, maar ook dat het uitziet als "Mercedes" en niet als "Dacia".
groetjes
Mathy
Als het echt mooi moet worden, moet je er ook geen dempers tussen zetten met van die vieze fels-naden.
Van voor tot achter mooi geborsteld RVS.
Maar ja, het zit aan de onderkant, ik pak ook wel eens een modder weggetje.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mercedes heeft bij veel mensen de status van duur, maar kwaliteit. En je ziet eraan dat ie geld gekost heeft. Dacia daarentegen heeft bij de kenners een iets ander imago.
groetjes
Mathy
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De Ferrita klinkt echter het meest donker en als hij warm is lekker bruut,daarom vind ik het nog steeds het mooiste geluid.
Heb de simons en jt gehoord maar die zijn toch minder mooi ..........das dan persoonlijk:)
Verder mooie actie van Jelmar