Gerryberrie's Nieuwste aanwinst: een 764 GLE TD van 1984! (en dit keer een betere keuze!)
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Morgen horen we het antwoord.
Hopen voor het beste, "fingers crossed", maar het zou goed moeten komen, alles dat mij een puntje leek is aangepakt.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Zou toch mooi zijn als hier geen nieuw verhaal/saga uit kwam
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Erg jammer.
Gelukkig vallen de puntjes erg mee:
Remlichten: rechts brand feller dan links, afgekeurd.(Het lamp-defect lampje brandt ook al de hele tijd als je op de rem trapt, dus een lampje is niet zo jofel, ook al heb ik er 4 stuks gloednieuwe remlampjes in gedraait voor de APK..)Een bandje RechtsVoor, afgekeurd (ik heb nog een andere set velgen met goede banden)
Beide Binneste stuurkogels, dus die op het stuurhuis, afgekeurd.(De buitenste, op het wiel dus, zijn Nieuwe)
Hierover ook een kleine vraag, waar ik zometeen een nieuwe topic over ga openen.
Brandstof leiding lekt bij inspuit pomp (mogelijk retour leiding), afgekeurd dus, zal ik ff checken.
Handrem kabel is niet correct bevestigd op de achteras, afgekeurd, functie handrem en handrem-vertraging is wel Goedgekeurd.
Dat was het...
Maar op gaan lossen dus.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht toch wat corrosie op massapunt, of op de fitting van de lampjes ?gerryberrie schreef : Remlichten: rechts brand feller dan links, afgekeurd.(Het lamp-defect lampje brandt ook al de hele tijd als je op de rem trapt, dus een lampje is niet zo jofel, ook al heb ik er 4 stuks gloednieuwe remlampjes in gedraait voor de APK..)
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Dat zou zomaar kunnen!henk 940LPT schreef :
Wellicht toch wat corrosie op massapunt, of op de fitting van de lampjes ?gerryberrie schreef : Remlichten: rechts brand feller dan links, afgekeurd.(Het lamp-defect lampje brandt ook al de hele tijd als je op de rem trapt, dus een lampje is niet zo jofel, ook al heb ik er 4 stuks gloednieuwe remlampjes in gedraait voor de APK..)
Niet eens aan gedacht...
Goed puntje! Zal het controleren.
Groeten,Gerben</div>
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
<div class="content">Zekerdeweten, we kunnen en gaan nu lekker cruisen.TGTF schreef : Man dat hij is Goed gekeurd en nu lekker cruizen he haha.
Tom.
Nog even uit laten lijnen ivm alle nieuwe kogeltjes en stangetjes, hij trekt wat naar rechts en het stuur staat flink scheef.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-