Iemand nog iets van Miquel gehoord? Nog slachtoffers?

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2011 16:57 #1324892 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Eens met Jan en Tom
Misschien ten overvloede; maar teleurstellingen bij koop en verkoop dienen niet via het forum uitgevochten te worden. Het tekent de open sfeer van deze mooie vereniging, dat de moderators nog niet ingegerepen hebben want als het aan mij ligt kan dit draadje echt dicht.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2011 17:51 #1324902 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Woorden

EndlessQuest schreef : Gelukkig worden onschuldige dubbele draadjes in een oogwenk gesloten en/of verwijdert....... Jammer alleen dat draadjes die imho niet aan een positieve sfeer op dit forum bijdragen gewoon door kunnen etteren. Ik kies absoluut geen kant, want ik ben er allemaal niet bijgeweest, maar ik vond dat ik dit toch even moest melden, want dit draadje bevat toch wel een duidelijk leerelement op het gebied van moderatie naar mijn mening.

@Richard: Je neemt me de woorden... etc etc.@Moderatoren: Niet om flauw te doen maar als er nu i.d.d. een draadje gesloten moet worden dan... dit dient echt geen enkel doel.@Candisa:  een dosis nuance zou leuk zijn, ik voel me onderhand persoonlijk aangesproken betreffende de vereniging. Het gaat hier echt niet altijd even goed maar dit verdient de vereniging (en haar bestuurders) niet.Ik zeg slotje!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-07-2011 18:01 #1324906 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Draadje
Hallo Isabelle, Volvisti
Miquel is een goeie kerel, maar op het gebied van "financiële verantwoordelijkheid" heeft hij helaas wel eens een steekje laten vallen.  Helaas niet alleen in relatie tot Isabelle.
Ik zal dit draadje zo dicht zetten, niet omdat er al vaker over dit onderwerp gesproken is.  Op het moment dat ik dit intyp, is er maar één draadje open over dit onderwerp, nl. de financiele perikelen tussen Miquel en Isabelle.  Het draadje gaat dicht, omdat mensen die over dit onderwerp met Isabelle willen converseren, dat beter kunnen doen via email of PB.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam