Iemand nog iets van Miquel gehoord? Nog slachtoffers?
- V700 register
- Nieuw lid
-
mderijke schreef : Inhoudelijk moddergooien wordt niet geaccepteerd
mij is waarheid géén moddergooien!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarheid: Deze vereniging zal aan mij geen cent meer verdienen, want...
Waarheid: die heeft me al meer dan genoeg geld gekost, dankzij...
Waarheid: de geforceerde 'etiquette' die willekeurig, met meerdere maten en gewichten wordt toegepast door...
Waarheid: ...een bestuur dat alle verantwoordelijkheid ontkent, wanneer iedereen niet anders kan dan zien dat het zo echt niet werkt!
Zo... 1 zin met 4 waarheden in, en ik kon die zin gerust nog met een waarheid of 2 verlengen, maar ik denk dat mijn punt wel duidelijk is...
Hier is slechts 1 oplossing voor: - NIET een slijmerig veel te lang telefoontje dat eerder lijkt op een monoloog afkomstig van verkoper van veel te dure stofzuigers - NIET een 'Wij zien het wel door de vingers dat JIJ een fout gemaakt hebt' (door het lidmaatschap naar aanleiding van dit alles laattijdig op te zeggen) - NIET een 'Mocht je alsnog terug lid willen worden,' -alsof ik dat nog zou willen- 'hoef je niet opnieuw administratiekosten te betalen' (dat zou er nog aan ontbreken!) - WEL 200 Euro + interest (ondertussen sleept dit al meer dan een jaar aan!!!) én een verontschuldiging van het bestuur (dat niet eerder ingegrepen heeft, want blijkbaar zijn de praktijken van desbetreffende 'handelaar' al véél langer bekend binnen deze 'vereniging'!)
Bovenstaande heeft per definitie helemaal *niets* te maken met moddergooien, al kan ik me voorstellen dat deze waarheden hard kunnen aankomen bij bepaalde mensen die 'hoog in hun toren' hierop zitten neer te kijken, én daar nog voor betaald worden ook!
Isabelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Zouden jullie deze discussie aub kunnen verwijderen?
Ik begrijp het belang wel van het delen van ervaringen en dat je moet oppassen voor mensen met andere normen en waarden, alleen dat kan ook op een objectieve manier zonder dat de emoties en het afblazen van stoom de boventoon voeren.
In ieder geval bedankt voor de waarschuwing, ik weet alleen nog steeds niet wie er bedoelt wordt en waarom deze persoon de aandacht op deze wijze verdient.
groeten,
Chris
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Verder verbaast me de opmerking over hoge torens en dat vermeende bestuursleden daar zelfs voor betaald worden. Neem van mij aan dat het allemaal liefdewerk oud papier is en dat er door de bestuursleden nu alsook in het verleden veel vrije tijd en ook kosten geinvesteerd zijn in deze vereniging. Geeft ook niet, want het is tenslotte hobby.
Het is gewoon een transactie tussen twee personen geweest waarbij er eentje zich bekocht voelt. Uiteraard niet leuk, maar een zaak tussen die twee personen en niet de vereniging. Daar kan je wel over door blijven zeuren, maar kom op, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. En haal dan je gram bij wie je het kunstje flikt en blijf niet de tent op tilt zetten op dit forum. Get a life!
Groeten, Jan.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Deze reactie is mij geheel duidelijk, ik snap nu waar deze topic over gaat. Ben het er mee eens, als je je bekocht of belazerd voelt dan staat de vereniging daar buiten. Haal verhaal bij diegene waar van jij meent dat hij/zij je belazerd heeft en loop dan niet een jaar of meer later daar nog over te emmeren. Had het dan zelf vlotter afgehandeld.jsnijder schreef : de plaats waar dit soort zaken uitgevochten dienen te worden. Terecht merken de nieuwere leden op dat ze van de hele geschiedenis niet op de hoogte zijn. En in het conflict tussen Miquel en Isabelle is de vereniging nadrukkelijk GEEN partij, zoals het bestuur terecht van mening is.
Verder verbaast me de opmerking over hoge torens en dat vermeende bestuursleden daar zelfs voor betaald worden. Neem van mij aan dat het allemaal liefdewerk oud papier is en dat er door de bestuursleden nu alsook in het verleden veel vrije tijd en ook kosten geinvesteerd zijn in deze vereniging. Geeft ook niet, want het is tenslotte hobby.
Het is gewoon een transactie tussen twee personen geweest waarbij er eentje zich bekocht voelt. Uiteraard niet leuk, maar een zaak tussen die twee personen en niet de vereniging. Daar kan je wel over door blijven zeuren, maar kom op, dit soort dingen gebeuren nu eenmaal. En haal dan je gram bij wie je het kunstje flikt en blijf niet de tent op tilt zetten op dit forum. Get a life!
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hoeft van niemand weg, en je hoeft ook van niemand terug te komen, maar haal je gram bij de verkoper. Hij is geen bestuurslid van de vereniging en dus moet je bij hem zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-