Iemand nog iets van Miquel gehoord? Nog slachtoffers?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Heeft Miquel nog contact met mensen van hier? Zo ja, dan zou ik het ten zeerste appreciëren mocht iemand hem eens aanspreken over het geld dat hij me ondertussen al meer dan een jaar moet teruggeven.
Heeft deze oplichter hier nog slachtoffers gemaakt? Meld dit ook gerust in dit topic: samen staan we sterker!
Isabelle
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik tracht altijd in eender welke situatie de boel zo eerlijk mogelijk af te handelen, ook al is dat niet de manier die voor mij interessant uitdraait. Ik wordt dan ook behoorlijk kwaad van profiteurs/oplichters/... die zonder enige schaamte anderen onterecht benadelen, zeker als hen dan no op een of andere manier een hand boven het hoofd wordt gehouden!
Isabelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer dat het om deze reden is. Ik heb geen contacten met hem, of met hem gehad, maar ik wens je alle sterkte.
Toch hoop ik dat je ook wat vaker weer hier bent en alvast succes met waar je mee bezig bent!
- V700 register
- Nieuw lid
-
We rijden ondertussen nog altijd met Xenia's Saab 900 classic 'Combi-Coupé', die toch een heel stuk praktischer en vlotter is dan mijn 940 sedan.
Misschien wordt mijn 940 nog verspijkerd en terug ingeschreven in de toekomst, rijden doet die immers nog prima (weliswaar aan de trage kant), maar misschien komt er gewoon wat anders in de plaats als we terug écht wel 2 auto's nodig hebben...
Isabelle
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Als er al mede "slachtoffers" zijn, kan je op die manier de zaak wat meer conform de regels van het forum behandelen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Aan een ieder die wil reageren:
Dit bericht zien wij als een oproep om je al benadeelde te melden.
Inhoudelijk moddergooien wordt niet geaccepteerd en de moderatoren gooien deze thread dan ook onherroepelijk dicht als dit gebeurt.
Dus je melden en je verhaal doen, graag per PB aan Isabelle, forumnaam Candisa.
En nee, wij beschermen Miquel niet, het is gewoon het volgen van de opgestelde forum etiquette.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Miquel, dat was toch die vlegel die na terechte kritiek op zijn handelswijze via dit forum, iedereen die dat deed voor rotte vis uitmaakte, en als je hem dan met gelijke munt terugbetaalde dan ging het draadje op slot?Nee hoor, die wordt niet in bescherming genomen Candisa, hoe kom je daar nou toch bij ... ?Die forum etiquette worden willekeurig toegepast en achteraf wordt dan via argumentatie recht gepraat waarom ingegrepen is of juist niet.Maar dat mag ik ook niet schrijven want dat is kritiek op de moderatoren en dit mag volgens diezelfde etiquette dan ook weer niet ........ Wikileaks revisited.mderijke schreef : En nee, wij beschermen Miquel niet, het is gewoon het volgen van de opgestelde forum etiquette.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben