sleutelen bij Nordicar Update!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had op maandag een vrije dag, het weekend ervoor ben ik bijna volledig aan het werk geweest dus mocht uitslapen op maandag, tja dan komt de middag er aan en wat gaan we dan doen (heb genoeg te doen hoor maar de keuze is reuze) dacht wacht eens ik moet nog het een en ander gaan ondernemen voor de sleuteldag bij Nordicar, inmiddels was de inschrijf datum behaald dus op naar Heerugowaard, even Kennis maken want het is voor mij ook nieuw.
na de kennismaking+een lekker bakkie koffie aan een tafel gaan zitten en de lijst door genomen met wat jullie allemaal wilde hebben, ik vond het veel Igmar ons contact persoon bij Nordicar vondt het nog mee vallen, nadat we dit allemaal hadden door genomen neemt hij nog met enkele van de inschrijvers contact op voor de wat lastigere onderdelen (heb ik ook wat te doen vertelde Ingmar mij).Heb ook nog een rondje gemaakt door de werkplaats waar mij duidelijk werd dat er genoeg ruimte was om mij uit te leven qua planning, dus bijna iedereen mag om 9:00 voor de deur gaan staan want heb bijna alle bruggen tot mijn beschikking gekregen. moest er 1 vrij houden voor Nordicar de rest mag ik gebruiken voor jullie.
De brug indeling ga ik in de loop van deze week maken en in het agenda Item plaatsen.
Er wordt veel om assistentie gevraagd dus hoop dat er een aantal mensen bereidt zijn om een klusser een handje te helpen ik ga er wel vanuit dat dit goed zal komen.
Mochten er nog leden zijn die zeggen 9:00 uur is mij te vroeg dit graag per PB aan mij melden dan houd ik daar Rekening mee met het plannen alleen loop je de kans dat je niet de volledige brug tijd kan reserveren voor de klussen.
mocht je nog vragen hebben stel ze hier gerust en dan zie ik ze tegemoed.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Ik heb einde middag een zeilwedstrijd, dus zal bijtijds weer op pad moeten. Dus vanaf negen uur is prima.
Groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er is genoeg te doen.. niet alleen aan het groene gevaar maar wellicht ook nog aan Amerigo als ik de tijd vind om deze even op te halen!gerryberrie schreef : ow hahaha, ik wil gerust sleutelaars assisteren, daar geen probleem!Heb zelf alleen namelijk geen enkele hulp-oproep gezien
Isgoed, ik kom wel voor de koffie, om als sleutelhulp te dienen en natuurlijk voor de broodjes :)Groeten,Gerben
M.a.w. ik maak graag gebruik van je/jullie potentie om dingen te herstellen !
Groeten Rudiger!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Mart, lidnummer.:950.