Wat nou? Boete omdat mijn 16V te lang op dezelfde parkeerplek staat?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2011 06:40 #1309819 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hier
exact dezelfde gedachte....

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2011 08:17 #1309826 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hahaha

gerryberrie schreef : Betalen ga ik echt nooit niet.

Gerben ik ben net zo eigenwijs als jij en ik ga tegen alles in beroep maar als het er op aan komt ga je ècht betalen. Als je geen gelijk krijgt, wat al heel gauw gebeurd, gaat die bekeuring oplopen en op een dag staat de deurwaarder voor je neus. Zeg nou niet "ik ga wel zitten voor dat geld" want een rechter maakt tegenwoordig uit hoelang dàt gaat duren. Mijn advies.....ga in beroep, daarna nòg een keer en als je dan nog geen gelijk krijgt, wat hoogst aannemelijk is, gewoon betalen. Je trekt altijd aan het kortste eind!!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2011 19:46 #1309897 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Aan zien komen en dan vergeten ...
Hallo Gerben
Toen ik de eerste foto's zag van waar je de auto neergezet had, vroeg ik me al af of dat niet voor problemen ging zorgen.
Dat was dus niet voor niks.
Ik denk dat je aan het kortste eind trekt.  Betaal gewoon je leergeld en bedenk in het vervolg van te voren dat sleutelen op openbare grond over het algemeen niet getolereerd wordt.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2011 20:27 #1309904 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je bent een eerlijke
Je bent een eerlijke oprechte jongeman lijkt me, vol van je hobby en de plek waar je knutselt en je vertelt er gelukkig graag over maar ik dacht ook meteen : dit gaat vandaag of morgen mis. Bij tijd en wijle heeft de Gemeente Opsterland weer een kneus in dienst die de jaarlijkse "schoonmaak rite" uitvoert. Dan verschijnen er fotootjes van bootjes en aanhangers in de plaatselijke sufferd de Woudklank die voor optische overlast zorgen.
Waarom ? de gemeente Opsterland is inmiddels een bestuurlijke kneus die de overname kandidaten wil laten zien dat ze behalve Hotel Lauswold en een golfbaan verder ook nog daadkracht in haar gelederen heeft.
Ooit heeft de huidige burgemeester van Gouda er een paar jaar stage gelopen en die schijnt nu naar een villa in Kongo of zo te vluchten, de man is er nog van in de war.
Wees verstandig, koop een pot honing in de wereldwinkel in Goredijk, vraag een gesprek aan met mevrouw Ravestein, de burgemeester en zeg nederig dat je het nooit meer zult doen,dat je het niet wist en je zwangere vriendin een moeilijke jeugd had en je meeleeft met de slachtoffers in Japan, geef haar de pot honing en van de centen die je uitspaart kun je een boel Volvo onderdelen kopen.

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
19-03-2011 00:16 #1310045 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic ...
er is altijd wel een zeurpiet in de buurt... die niks te doen heeft en zich dan maar gaat ergeren aan anderen, die lekker met hun hobby bezig zijn Ik heb het hier ook gehad. Geklikt bij de wijkagent. Ik heb meneer agent verteld dat ik elke dag een andere auto neem, en dat geloofde hij gelukkig.
Maar de lol is er straks wel af want het wordt hier blauwe zone :-(

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-03-2011 13:10 #1310211 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
maar Hendrik jij neemt ook de hele straat in beslag!

Moderators: Jerry Stam