Groeps Inbouw MBC
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
scaniar164 schreef : Beste resultaat voor iedereen wordt ook bepaalt door perfecte staat van ontsteking.
Mooiste is nog een chip erbij
Yup, een goede chip doet wonderen. Als ik tijd heb kan ik ook wel langskomen met wat leuke chipjes. Ik heb ook nog een omgebouwde ontsekingscomputer waarmee je met een koptelefoon naar de klop sensor kan luisteren. Weet je iig dat er niets stuk gaat.
Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat staat Martijn, ben zelf erg benieuwd naar je laatste gaschip...Blabla schreef :
scaniar164 schreef : Beste resultaat voor iedereen wordt ook bepaalt door perfecte staat van ontsteking.
Mooiste is nog een chip erbij
Yup, een goede chip doet wonderen. Als ik tijd heb kan ik ook wel langskomen met wat leuke chipjes. Ik heb ook nog een omgebouwde ontsekingscomputer waarmee je met een koptelefoon naar de klop sensor kan luisteren. Weet je iig dat er niets stuk gaat.
Martijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
In de zomer is het hier altijd feest.<a href=" www.forzaservice.nl/ " target="_blank"> Forza zit aan het eind van de Galliersweg en daar draaien een hoop "lage" 12 cilinders.Jelmar86 schreef : Mooi stukkie terrein om gelijk wat rubber neer te leggen hahahaha
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tot zaterdag!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Helemaal goed Martijn,kunnen we ook daarmee helpen inbouwen wanneer gewenst.Heeft men voor een appel en een ei zomaar een berg pk's er bij en rijdt iedereen met een "big smile" naar huis.Blabla schreef : Het is zeker. Ik ben erbij. Hopelijk heb ik mn nieuwe voorraadje chips op tijd binnen. Dan kunnen mensen die interesse hebben gelijk terug naar huis met een chip erin.
Tot zaterdag!
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Zou je ook een paar chippies voor een 16V kunnen meenemen?
Dan kom ik misschien ook even op bezoek in Oss.
Hangt wel af of ik mijn 16V dan alweer klaar heb (koppakking vervangen)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kunnen we ff helpen die mbc's en computers en chips wisselen en kletsen etc............
Voor de mannen met orginele computers:zorg dat je een waterpomp tang of griptang hebt om die beugel om je computer eraf te krijgen(zit vast met apparte bout)
Tot Zaterdag
Mvg Chris