Groeps Inbouw MBC

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2011 11:15 #1085318 door Ries van Lomwel
Groeps Inbouw MBC is gemaakt door Ries van Lomwel
Zoals Baseman al melde zijn de MBC's en drukmeters binnen en kunnen we gaan nadenken over een gezamelijke inbouw. Ik heb in ieder geval ceesvane , R. korteweg, Alfnon en Leidsekade en mijn persoon op de lijst staan en Chlim (Rob Seegers) als onze inbouw adviseur! Nu nog een redelijke ruimte, we hebben niet veel nodig maar zal toch wel leuk zijn als er een paar naast elkaar kunnen. We hadden wat op het oog in Oss maar ik wil niet op een paard wedden dus.... als een van jullie een ruimte weet voor een dagje of moeten we wachten op beter weer en opteren een inbouw buiten? Enfin ik sta open voor ideen en wellicht praten we er over op de ALV van morgen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2011 11:19 #1305150 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Buiten?
Ries,
Als we met z´n 5-en zijn kan het ook wel buiten met lekker weer. Als ik alles goed heb gelezen is de inbouw een "fluitje van een cent". Maar welk leuk om samen te doen en te ervaren, en gewoon even elkaars bakstenen te bekijken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2011 11:43 #1305151 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Fluitend.
Yep, dat klopt.
Ik weinig moeite, een losse MBC, de drukmeter erbij, vergt wat meer tijd, maar ja, die zit binnen hè....;-)
Ik zal proberen ook aanwezig te zijn, als het schema het thuis toelaat, qua ervaringsdeskundige en wat ik vooraf vast kan doen, is de MBC afstellen op bijvoorbeeld 0.5 of 0.6 BAR.
Scheelt weer wat tijd, cq werk.Neemt niet weg, dat instellen, de uitleg ervan, ik toch wel zal geven, maar is uiteraard geen Rocket Science.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2011 13:28 #1305164 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ALV

RVL schreef : (..)  Enfin ik sta open voor ideen en wellicht praten we er over op de ALV van morgen

Cees en ik zijn van de partij morgen!
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2011 19:57 #1305209 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hou me op de hoogte
Het maakt mij niet uit, binnen of buiten. (heb een volvo muts)
Hou me op de hoogte, ik heb d'r zin in.

gr. Alfred

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2011 11:36 #1305271 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic 6 auto's
Van Willem V begrepen dat ie ook van de partij met een MBC van de vorige groupsbuy. Als de locatie in Oss niet kan, doen we het lekker buiten als het weer wat beter wordt. Met Baseman erbij hebben we dus twee MBC deskundigen erbij gaat dus helemaal lukken. Ik kom terug met een voorstel maaar nu eerst even naar ALV in Asperen. See you!

• Constant Thomkins
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2011 13:48 #1305279 door Constant Thomkins
Beantwoord door Constant Thomkins in topic groeps buy
als ruimte een probleem is: een vriend van me is bezig , op een droomlocatie, een commercieel garage bedrijf te vestigen namelijk in leiden, heb hem net geholpen met witten.In de , nu nog kale maar verwarmde hal kunnen tenminste 10 auto s.Heb hem gevraagd of hij , op een zaterdag ruimte ter beschikking wilde stellen, nou dat wilde hij wel.Wel verwacht hij, hij is een net beginnend ondernemer, een passende vergoeding. Is dit een idee???

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-02-2011 17:13 #1305303 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vergoeding
Dat hangt ervan af wat hij verstaat onder het begrip passend. Jij hebt hem geholpen met witten, dus misschien is dat al wat.
Rob K.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2011 10:48 #1305404 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic MBC installeren
Constant, dat is goed idee alleen waar is de locatie en wat noemt de man een redelijke vergoeding? Bedankt voor je initiatief en je antwoord

• Constant Thomkins
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-02-2011 15:45 #1305480 door Constant Thomkins
Beantwoord door Constant Thomkins in topic zie PB
zie PB

Moderators: Jerry Stam