MENING GEVRAAGD OVER MOOIE 940 TE KOOP IN TER APEL

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2011 20:55 #1302666 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wauw
Spiegeltjes, kraaltjes, maar 90.000 km meer, € 2000,- minder en bij een Volvo dealer.
En de enige 940 met in hoogte verstelbaar stuur...
Garantie, onderhoudshistorie?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-01-2011 17:36 #1302733 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ff bellen...

Pietjeprecies schreef : Garantie, onderhoudshistorie?

<pre>Dealeronderhouden staat erbij, verder weet ik het ook niet. ff bellen voor de geinteresseerde?</pre>

• Robert Geurts (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2011 11:13 #1302810 door Robert Geurts (GAST)
Beantwoord door Robert Geurts (GAST) in topic Ik heb de mijne nu ruim 1,5 jaar
Een 945 sports edition met alle opties, behalve automaat en passagiersairbag. Ik wilde graag een mooie 940 en mijn vrouw een probleemloze auto. We hebben er niet heel weinig voor betaald, maar zijn ondertussen wel 25000km en 1,5 jaar verder zonder problemen. 1x heel Frankrijk door en 1x op en neer naar Italie zonder enig probleem (erg leuk was vorig jaar in Duitsland, bijna 40 graden, file, veel auto's langs de kant met de motorkap open en onze baksteen gaf geen krimp: airco op 22 en de naald van de thermometer strak in het midden :-)).
Voor minder had ik ook wel wat kunnen kopen, maar dan had ik er wel wat werk aan gehad. En aangezien ik hier in Delft niet zo veel ruimte heb, is dat niet heel erg handig.
Dus heb ik de keuze gemaakt om wat meer uit te geven, maar daar heb ik dan ook wat voor gekregen (leer, ecc, cruise, kinderzitje in de achterbank, 2e bankje, hondenrek, schuifdak en 9 jaar onderhoudshistorie waaruit bleek dat een aantal dure zaken in de laatste jaren vervangen waren, zoals de nivomats). De kilometerstand was toen 228000.
Als ik nu weer op zoek zou zijn, zou ik niet gaan voor de 945 uit Ter Apel. Geen ecc, geen cruise control (denk ik), handbediende raampjes achter...en toch wel flink aan de prijs.
Maar zoals al gezegd, de afweging is voor iedereen anders. Als deze auto heeft wat je zoekt én de historie is goed én je wilt er nog een tijdje mee vooruit (want je zult flink afschrijven in het begin) én wellicht nog andere overwegingen, dan is dit wellicht de auto voor jou.
En dan is het alleen maar leuk dat weer een mooie baksteen in deze club rondrijd :-)
Veel succes met beslissen.
Robert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-02-2011 12:01 #1304223 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en...?
Hoi Niels,
Hoe is het gegaan? Heb je gevonden wat je zocht? Ben wel benieuwd wat het is geworden...

Moderators: Jerry Stam