Geschrokken van erg duur telefoontje achter het stuur...(en een beetje zuur)

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 00:48 #1302156 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Uitkomst!
Echt een uitkomst zo'n carkit, je hebt tenminste handen over om dingen te doen die nog niet bij wet verboden zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 21:12 #1302215 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic me tooth
<div style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: small; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: #ffffff; margin: 8px;">Ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van oom agent, hij wilde eerst gaan schrijven maar na uitleg dat ik de trombose dienst aan de lijn had gaf hij een waarschuwing, normaal heb ik altijd mn oortje in maar die was leeg en ik moest even aardappels halen voor het avond eten, had daar dus mazzel mee, misschien was oom agent vanavond goed gezind heb hem in ieder geval bedankt voor het geven van een waarschuwing.

Tom.</div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 21:43 #1302222 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mazzelaar

TGTF schreef : de trombose dienst aan de lijn ...moest even aardappels halen voor het avond eten, . Tom.

zo wat een mazzel. Maar toch wil ik niet met je ruilen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 21:58 #1302225 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kijk.....

TGTF schreef :  <div style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: small; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: #ffffff; margin: 8px;">Ik kreeg vanmiddag een waarschuwing van oom agent, hij wilde eerst gaan schrijven maar na uitleg dat ik de trombose dienst aan de lijn had gaf hij een waarschuwing, normaal heb ik altijd mn oortje in maar die was leeg en ik moest even aardappels halen voor het avond eten, had daar dus mazzel mee, misschien was oom agent vanavond goed gezind heb hem in ieder geval bedankt voor het geven van een waarschuwing.

Tom.</div> 

de bonnenquota is er af en men wordt wat schappelijker...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 22:01 #1302227 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan ook.....

Mathy schreef : Hallo Volvisti
Even het volgende over de Parrot CK3100. Op het werk hebben we negen auto's met zo'n carkit (plus twee met Bury Uni-System 8, een met radio/navigatie/BT en eentje zonder carkit). Van de negen CK3100's zijn er momenteel vier kapot. En dat niet voor de eerste keer. Knopjes laten los, de carkit reageert niet op de knopjes, de display blijft donker of is half donker en half zwart en we hebben er zelfs eentje, die spontaan het laatstgebelde nummer nog eens belt (enige remedie is telefoon uitzetten).
groetjes
Mathy

aan de gebruikers liggen, heb al een aantal CK3100 Parrots gehad en nu nog in elke Volvo en werken perfect. Dus het kan ook anders.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-01-2011 23:17 #1302240 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nummerherkenning
Het mooie van een mobiel is, dat er nummerherkenning op zit.  Je kan zien wie er gebeld heeft en je kan terugbellen wanneer je maar wilt. Het hoeft niet in de auto.. En NL is nou ook weer niet zo denderend groot dat je de hele dag in de auto zit om ergens te komen.
Mvg, Rolf

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2011 01:04 #1302247 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ rolf, Klopt als een bus
@ rolf,
Klopt als een bus alleen de trombose dienst belt met geheim nummer dus die zie je niet in je schermpje staan, momenteel ben ik ook gestopt met het niet opnemen van afgeschermde nummers, pak ze nu wel op want het kan het ziekenhuis zijn maar ook die trombose dienst of instantie die daar mee te maken heeft.
Maar ik moest oom agent wel beloven dat ik mijn oortje zou opladen en de volgende keer wel gebruiken en hij wenste me sterkte met mijn arm vond ik best wel aardig van hem want als je naar zijn gezicht keek leek het net of hij al 6 weken wakker was en nog steeds geen koffie heeft gehad, maar het viel gelukkig mee voor mijn bank rekening tenminste.

Tom.

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2011 01:34 #1302248 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic ??????????
Helpen aardappels nou tegen of voor trombose?
Bel ik de trombose dienst; kan je in laatst gebeld zien... Politie ook..incl tijd(-stip)
Wordt ik gebeld door de trombose dienst; geen nummerweergave...........
NB Politie bekeurd zelfs hulpverleners die "al bel-lende" vanaf  het ongeval  weg rijden met hun telefoon aan hun oor.........

Moderators: Jerry Stam