Ongeluk(je)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 05:48 #1302024
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Diesel
Een wat rijk afgestelde diesel + al eventjes zeer rustig en laagtoerig te hebben gereden + voorbij gaan om vervolgens zowel het koppelingspedaal als het gaspedaal even te vloeren terwijl je in de achteruitkijkspiegel kijkt = een dag die weer goedgemaakt is na een bijna-aanrijding met dergelijke wielerterroristen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 09:51 #1302036
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic <3 voor Candisa
Foei, wat gemeen, da's heul slecht voor het milieu 
Serieus, ik woon knap achteraf en verbaas, nee verbijster me over de idioten die in zo donker mogelijke kleding hier de hond uitlaten, wandelen of fietsen. Soms zie je ze pas als ze ter hoogte van de bumper zijn. Volvo verlichting is niet echt geweldig..
Onze meiden zijn "afgericht" om verlichting te dragen, ze reden met regelmaat paard of liepen een stum met een pony. Voor haar tinker had de oudste een gele deken met reflecterende strepen en polsbandjes. jaja, goede opvoeding??????
Nou niet echt dus, want nu wonen ze in de stad waar het altijd wel licht is en rijden ze rond met zo'n mini led lampje. Ergens.De vaste LED lampen die pa gemonteerd heeft worden met enige regelmaat gejat of gemold. Die wilen ze niet eens meer.
Onze jongste snapt echter pas het probleem nu ze zelf achter het stuur zit en in het donker moet rijden.
En zoals eerder beschreven: jij hebt pijn aan je portemonnaie, zij op hele andere plaatsen. Soms een vorm van gerechtigheid
want door hun gedrag (of liever verkeers misdraging) zijn ze vaak schuld en voldoen ze niet aan de wettelijke regels mbt verlichting, wit spatbord, reflectoren. Zeker bij een fors ongeluk foto's maken van de fiets; de staat van de verlichting en reflectoren kunnen helpen.
Fijne dag
JohnPeter
(die binnenkort maar weer eens naar 050 moet gaan om fietsen te herstellen.)
Serieus, ik woon knap achteraf en verbaas, nee verbijster me over de idioten die in zo donker mogelijke kleding hier de hond uitlaten, wandelen of fietsen. Soms zie je ze pas als ze ter hoogte van de bumper zijn. Volvo verlichting is niet echt geweldig..
Onze meiden zijn "afgericht" om verlichting te dragen, ze reden met regelmaat paard of liepen een stum met een pony. Voor haar tinker had de oudste een gele deken met reflecterende strepen en polsbandjes. jaja, goede opvoeding??????
Nou niet echt dus, want nu wonen ze in de stad waar het altijd wel licht is en rijden ze rond met zo'n mini led lampje. Ergens.De vaste LED lampen die pa gemonteerd heeft worden met enige regelmaat gejat of gemold. Die wilen ze niet eens meer.
Onze jongste snapt echter pas het probleem nu ze zelf achter het stuur zit en in het donker moet rijden.
En zoals eerder beschreven: jij hebt pijn aan je portemonnaie, zij op hele andere plaatsen. Soms een vorm van gerechtigheid
Fijne dag
JohnPeter
(die binnenkort maar weer eens naar 050 moet gaan om fietsen te herstellen.)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 12:18 #1302059
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wielerterroristen
Helemaal mee eens. Ik vind dat wel zo stomzinnig in Belgie... Met een hele club tegelijk op de openbare weg terwijl er een fietspad is. En maar zwaaien en schreeuwen naar het verkeer dat ze af willen slaan en doen dat ook, terwijl ze dan officieel gewoon moeten stoppen voor het tegenliggend verkeer... Nee hoor, dat raast maar door en iedereen moet stoppen en wijken. Schande!
Robert
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 12:33 #1302060
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic clubje
maar bij zo'n club wielergek fanatisme krijg je toch extra bonus punten maal het aantal fietsers als je ze plat rijd?
zonder gekheid die mensen zijn helemaal heilig want ze fietsen en doen aan sport en hebben geen verlichting op hun fiets maar oom agent houd ze niet staande hoor als ze met de schemer fietsen kunnen ze geld verdienen doen ze het niet nee een auto bestuurder die 5 km te hard rijdt en die wordt gepakt met de lazer gun die krijgt wel een prent.
zo oneerlijk is het wel allemaal het is altijd de auto die in het kwaad daglicht gezet word, mischien dat het kabinet daar een keer een discussie over kan voeren en dan het kabinet kunnen laten vallen en wij maar stemmen op die malloten in hun dure pakjes met dure benzine slurpende auto's met chauffeur we zijn ook gek ook dat we dat doen, de volgende ronde ga ik mooi stemmen op de partij die voor auto rijden is hehehe, en de electrice auto's moeten duurder worden en ook gewoon wegenbelasting betalen want een oldtimer hebben mag niet meer vanwege de vrijstelling maar die "zuinige"dinkie toys mogen wel zo rijden,
en voor de fietsers ook een rij opleiding doen net als de brommers een fiets rijbewijs af geven slaag je niet mag je ook niet fietsen, en een kenteken op de fiets kunnen ze zich ook verzekeren en daar verdienen ze ook weer mooi aan allemaal punten waar de staat beter van wordt, wie o wie zegt dat dit verkeerde ideeën zijn want wij veel moeten betalen zij ook is mijn mening hahaha.
zonder gekheid die mensen zijn helemaal heilig want ze fietsen en doen aan sport en hebben geen verlichting op hun fiets maar oom agent houd ze niet staande hoor als ze met de schemer fietsen kunnen ze geld verdienen doen ze het niet nee een auto bestuurder die 5 km te hard rijdt en die wordt gepakt met de lazer gun die krijgt wel een prent.
zo oneerlijk is het wel allemaal het is altijd de auto die in het kwaad daglicht gezet word, mischien dat het kabinet daar een keer een discussie over kan voeren en dan het kabinet kunnen laten vallen en wij maar stemmen op die malloten in hun dure pakjes met dure benzine slurpende auto's met chauffeur we zijn ook gek ook dat we dat doen, de volgende ronde ga ik mooi stemmen op de partij die voor auto rijden is hehehe, en de electrice auto's moeten duurder worden en ook gewoon wegenbelasting betalen want een oldtimer hebben mag niet meer vanwege de vrijstelling maar die "zuinige"dinkie toys mogen wel zo rijden,
en voor de fietsers ook een rij opleiding doen net als de brommers een fiets rijbewijs af geven slaag je niet mag je ook niet fietsen, en een kenteken op de fiets kunnen ze zich ook verzekeren en daar verdienen ze ook weer mooi aan allemaal punten waar de staat beter van wordt, wie o wie zegt dat dit verkeerde ideeën zijn want wij veel moeten betalen zij ook is mijn mening hahaha.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 17:19 #1302088
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Zandpad...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 17:34 #1302089
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Langs het zandpad zal dat
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 17:44 #1302090
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic best wel...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 17:46 #1302091
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb er heel wat ritjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 19:30 #1302103
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor mij het spijkerkwartier
Minstens een kwartier per rijles bumper- en file rijden langs de dames van plezier in Arnhem. En jawel, om het soepergeil te maken, Barend Barendse op de radio en zware shag in de vloei. En dan nog verbaasd zijn dat ik straalde.
Na dit succes overgestapt naar een rijschool met een vrouwelijke instructrice. De bazin zelf, dus een Ascona 1.9 SR met 90 pk of zo. Heftig. Maar ik heb van haar niet geleerd hoe je bumper aan bumper moet rijden. En nooit die BB meer hoeven aanhoren. Ze rookte niet eens...
In mijn studietijd kwam ik bijna elke week wel bij de rode brug, tenzij het heel koud was. Aan de waterzijde, roeien van en naar Breukelen. Heel wat kapotjes voorbij zien drijven
Na dit succes overgestapt naar een rijschool met een vrouwelijke instructrice. De bazin zelf, dus een Ascona 1.9 SR met 90 pk of zo. Heftig. Maar ik heb van haar niet geleerd hoe je bumper aan bumper moet rijden. En nooit die BB meer hoeven aanhoren. Ze rookte niet eens...
In mijn studietijd kwam ik bijna elke week wel bij de rode brug, tenzij het heel koud was. Aan de waterzijde, roeien van en naar Breukelen. Heel wat kapotjes voorbij zien drijven
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2011 19:37 #1302105
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic of lap-top tassen
Inderdaad, in dit "rubber" zijn wij niet geinteresseerd, wel "vissen" we op de woonboot van mijn zoon complete polstasjes op....
Moderators: Jerry Stam