Ongeluk(je)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-01-2011 20:35 #1084827 door V700 register
Ongeluk(je) is gemaakt door V700 register
Gelukkig zijn allebei de partijen er goed van afgekomen(aan de foto's te zien) <a href=" www.waldnet.nl/wn/fotonieuws/7548/Fietss...chept_in_Burgum.html " target="_blank">-> KLIK
(is trouwens niet mijn auto hoor)
Groetjes Harnt

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 10:34 #1301897 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic huh?
Is de fietser met een Volvo aangereden? Of met die Caddy?
De link laat alleen maar foto's zien en geen verhaal wat er gebeurd is.

• John Dutman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 10:38 #1301900 door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic als
Ik die voorruit van de Volvo zo zie denk ik dat die het is geweest

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 20:58 #1301980 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Place of impact
Hallo Marieke
Ik moest ook even goed kijken, maar als je, zoals John al aangeeft, naar de voorruit (en de rest van beide auto's) kijkt, zie je dat "de impact" daar heeft plaatsgevonden.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 21:32 #1301996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Nou je het zegt. Ik dacht dat het gewoon nattigheid was op dat raam. Vreemd dan dat het kenteken te lezen is, dat zie je toch niet meer bij een ongeval.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 22:40 #1302008 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic fietsen hoe moet dat?
die fietsers ook he, zie ze hier voor de deur ook regelmatig over een auto heen vliegen/glijden vorige week was er een die dacht dat zij een qliner van connexxion kon weg beuken met haar fiets maar dat mislukte dus mooi,
het is nog steeds jammer dat zij tot een beschermd soort horen want zo gedragen ze zich niet, fiets kun je niet verzekeren hoor het die vent van weg misbruikers nog zeggen, maar die is wel verzekerd onder de naam inboedel en de meeste mensen die een fiets kopen nemen ook een fiets verzekering dus hoezo kan niet,

vlak voor de kerst heb ik ook een fietser de stuipen op het lijf gejaagd, had de blonde doos wel gezien maar deed net als ik door reed (ze woont hier ook in de straat) maar de dag erna deed haar licht het wel weer, vraag ook meestal aan jongeren of volwassen mensen heb je een goeie leven verzekering want dan hebben je nabestaande daar nog wat aan als ze jou naar de 9de hemel rijden omdat je zonder licht fietst meeste zijn direct stil alleen de jongeren uit de mooi weer landen (Turkije,Marokko,Irak etc etc) die zeggen meestal de standaart zin zij hebben toch ook ogen moeten zij maar uitkijken dan kan ik ze hun nek wel omdraaien hahaha, zelf weten ze niet hoe gevaarlijk het is en steken 9 van de 10 keer ook over zonder te kijken of houden zich helemaal niet aan de verkeer's regels.

hoe dan ook hoop ik niet dat de fietser/of wat er geraakt is er niet al te veel schade van over houd en alleen een beetje angst voor fietsen en auto's.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 22:51 #1302011 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Point of view
Hallo Volvisti
Toen ik nog wel eens op de fiets reed, ergerde ik me, als ik op de fiets onderweg was aan de automobilisten.  En als ik in de auto onderweg was, ergerde ik me aan de fietsers.
Al die fietsers zonder (fatsoenlijke) verlichting, realiseren zich niet, dat in een auto de wereld er wat donkerder uitziet, dan op de fiets.  Vanwege dat laatste feit, deed ik op de fiets vaak het licht aan, als de meeste auto's dat ook aan hadden.  Hoewel je op de fiets dan nog het idee het, dat het best zonder licht kan.  En ik nog een ouderwetse dynamo op de fiets heb.  Met alle "slipgevaar" van dien.
groetjes
Mathy

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 22:56 #1302012 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Beschermd soort
Paar jaar geleden een fietser geschept, op een 80 Km weg.
Tis dat een degelijk politie onderzoek was uitgevoerd, en dat ik een rechtbijstand verzekering had en 29 schadevrije jaren.......
Na 1,5 jaar touwtrekken; Ik was "half" schuldig, moest halve eigen risico betalen, niet terug in no-claim, mijn schade werd vergoed.
Je bent als fietser dus redelijk onschendbaar.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 23:00 #1302013 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Juridisch
Hallo Andre

struis schreef : Je bent als fietser dus redelijk onschendbaar.

Juridisch gezien dan.  Want lichamelijk is dat toch echt anders.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 23:14 #1302017 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eigen risico

Mathy schreef : Hallo Andre

struis schreef : Je bent als fietser dus redelijk onschendbaar.

Juridisch gezien dan.  Want lichamelijk is dat toch echt anders.
groetjes
Mathy

Daarom moeten sommige fietsers ook eens normaal leren fietsen, het word genoeg benadrukt van diverse kanten dat je als fietser goed uit moet kijken en je ook deelneemt aan het verkeer.
Als er vervolgens enkele, sorry dat ik het zeg, "mongeaulen"  zijn die zomaar een beetje in het wilde weg rond rijden, kan ik niets anders zeggen als: " wie niet horen wil, moet maar voelen "
Volvo 744 GL 1985 + Volvo 744 TD 1986 + Volvo 745 GLE TD 1986 + Volvo 121 1969 + Volvo 480 1986
Verkocht: Volvo 745 T.I.C. 1986 + Volvo 340 + Volvo 745 S 1989 + Volvo 764 T.I.C. 1983 + Volvo 744 GLE 1984

Moderators: Jerry Stam