crash test Volvo Yaris
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Nieuwe crash test van Folksam: Nieuwe kleine auto's veiliger zijn dan oude grote auto'sHet idee dat grote auto's zijn altijd veiliger dan kleine auto's in een crash, is onjuist. Dit toont Folksam laatste crash test tussen de nieuwe Toyota Yaris en een Volvo 945 uit de jaren 90. De resultaten tonen aan dat de nieuwe kleine auto's kunnen worden veiliger dan grote auto's van ouderdom. Ik vind dat de volvo mooi in zijn spoor blijft en op zijn wielen blijft staan , lees verder op deze :http://www.cisionwire.se/folksam/video/yaris-volvo-sidvy
Groet Kilat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Belangrijkste les: Probeer niets te raken,...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja,wegstuiteren en dan op de andere weghelft plat gereden wordenMichael Oud schreef : Dat de volvo mooi in zijn spoor blijft en op zijn wielen blijft staan komt omdat de energie ergens anders geabsorbeerd wordt. En dat zie je dan weer prima aan het dak en de bestuurdersdeur. Van de laatste blijft weinig over. Beter wegstuiteren en heel blijven dan in elkaar gedrukt worden en je weg vervolgen.
Groet Kilat
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het onderstaande geval zit je in de Volvo in elk geval beter .
<a href="">
Helaas is er heden ten dage een grotere kans dat je een Yaris/Modus raakt dan zo'n oude Opel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maakt volgens mij niet echt veel uit als ik het andere filmpje bekijk, zonder airbag in de volvo was het wel minder geweest
<a href=" www.cisionwire.se/folksam/video/krocktes...ris-och-en-volvo-945 "> www.cisionwire.se/folksam/video/krocktes...ris-och-en-volvo-945
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Die moderne carosserien zijn er op gebouwd de klap te verdelen over volle front.
Bij de 945 moet je dat dus zelf doen zoals je bij de Ascona ziet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Van bovenaf gezien lijkt het inderdaad niet al te veel uit te maken. De Volvo heeft wel meer te verkreukelen. Maar als je binnen kijkt komt de stuurkolom in de Volvo wel een eindje verder naar binnen dan in de Yaris.wimpi schreef : Maakt volgens mij niet echt veel uit als ik het andere filmpje bekijk, zonder airbag in de volvo was het wel minder geweest
<a href=" www.cisionwire.se/folksam/video/krocktes...ris-och-en-volvo-945 "> www.cisionwire.se/folksam/video/krocktes...ris-och-en-volvo-945
Wat verder ook nog opvalt in het filmpje is dat er iets lijkt te exploderen in de Volvo (op 0:22). Hmmm. Side airbag (de Yaris stuitert nog tegen de zijkant aan)?