Hulp onderweg , ANWB of is er een alternatief ?!!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2010 14:17 #1289927 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Groepsaanmelding KNAC of ANWB
Waarschijnlijk kunnen we gunstiger voorwaarden bereiken die passen bij de afwijking die wij hier met z'n allen hebben.
Als het bestuur dat wil, maar te weinig tijd heeft, ik heb momenteel weer te veel tijd ;O  !

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-10-2010 15:59 #1289942 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geweldige idee!

JP Elverding schreef : Waarschijnlijk kunnen we gunstiger voorwaarden bereiken die passen bij de afwijking die wij hier met z'n allen hebben.

Intuïtief denk ik dan dat je bij de KNAC meer kans maakt. Als je er serieus mee aan de slag gaat meld ik me direct aan als gegadigde. Maar misschien kun je dan wel beter een nieuw draadje starten om dit topic 'zuiver' te houden. Enne... moet voor 15-11 rond zijn

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 01:21 #1290669 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic redenen voor opzegging
Beste leden,

Werd gevraagd naar onderbouwing van mijn besluit.
Had/heb een lidmaatschap van ANWB bestaande uit het gehele pakket, dus hulp in geheel Nederland , ook bij mijn voordeur en in Europa met vervangend vervoer zowel in Nederland als daarbuiten. En dit sinds 1993, dus een trouw lid.
De laatste jaren werd hulp geweigerd of werd geen goede hulp/advies geboden.Zolang ik een auto heb probeer ik eerst het euvel te verhelpen, voordat ik de ANWB erbij haalde. Vertelde altijd eerlijk , wat ik zelf eerst heb geprobeerd.Was altijd goed.Sinds twee jaar lijkt het net alsof je beter kunt liegen niets gedaan te hebben dan wel.  
Had diesel lekkage ergens komend vanuit mijn motorblok. Rook het en kwam niet achter de oorzaak. De ANWB is gekomen en keek en zei dat er niets aan de hand was. Kreeg zelfs een waarschuwing dat ik niemand voor niets moet laten komen.Een week later ontdekte ik een piepklein gaatje in de brandstofleiding, dat inmiddels duidelijke aan het spuiten was.Had verstuivers vervangen en had dat ook verteld.
Recent had ik problemen met mijn dynamo ,staand in Tilburg. Dynamo vervangen en het elektrisch deel dat met twee schroefjes vastzit op de achterkant van dynamo over willen zetten. Breekt zo`n schroefje af en met weining gereedschap bij mij , vroeg ik assistentie van de ANWB. Bij mijn uitleg , dat ik het eerst had geprobeerd , verbrak men de belofte te zullen komen , omdat er eraan had gezeten.Met een paar stevige elastieken ben ik alsnog thuis gekomen. 
Zijn twee voorbeelden , maar er een paar meer.
Ton
Kan mij in het verleden dat ik een stekkerdoos wilde monteren bij de trekhaak, en dat ik er niet uitkwam, omdat de kleuren van de draden niet overeen kwamen. Monteur hielp bij daarbij.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 06:37 #1290670 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hm
Hm, kan me voorstellen dat de ANWB denkt dat je als doe-t-zelfert met een klus aan de slag gaat en de ANBW belt als hulpmonteur op moment dat je er niet uit komt. Ik denk dat zij zich willen beperken tot acute gevallen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 08:21 #1290675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic volvo service
iemand ervaring met de Volvo service? Mijn zwager heeft het ook nog steeds voor zijn s80 en ook daar goed tevreden over.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 08:39 #1290676 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic sleutelhulp
Nou bellen,
de ANWB is voor PECHhulp, niet voor sleutelhulp
als jij ergens aan sleutelt en het gaat niet goed, vind ik het wel terecht dat de ANWB niet komt oom jouw contact aan te slutien of een schroefje te repareren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 08:40 #1290677 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Volvo
Volvo service heeft volgens mij als maximum leeftijd van de auto 10 jaar en vereist dat het onderhoud bij de dealer wordt gedaan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 08:50 #1290679 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Aanvulling
Aanvulling: Inderdaad max. 10 jaar oude auto, minimaal 1 onderhoudsbeurt per jaar. Zie <a href=" www.volvocars.com/nl/sales-services/serv...volvoassistance.aspx " target="_blank">hier voor meer informatie.

• Jeroen Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 09:46 #1290685 door Jeroen Post
Beantwoord door Jeroen Post in topic Nog een aanvulling
Een Volvo ouder dan 10 jaar kan officieel alleen tegen betaling gebruik maken van Volvo Assistance. Er zijn echter Volvo dealers die niet zo moeilijk doen en waar Volvo Assistance kosteloos blijft, mits de auto in onderhoud is bij die dealer.
Zo heb ik nog steeds Volvo Assistance voor mijn 13 jaar oude (Spaanse import) S90 via Autotechniek Raalte.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2010 10:13 #1290687 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic EN?
Zijn er meer met ervaringen met Unive?
Of ben ik de enige? Dat kan natuurlijk ook!

Moderators: Jerry Stam