Sociale media, meer Volvo 700? Uitnodiging om mee te brainstormen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 10:31 #1289428 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Huh?

Jeroen schreef :  en dan pas verder oordelen.

Ik oordeel niet, ik vraag iets. Maar jij ligt kennelijk zover vooruit dat het al te ingewikkeld is om het uit te leggen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 11:17 #1289433 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verder dan ik dacht
Ik dacht dat ik ver achter lag, maar het is maar welke kant je op kijkt blijkbaar.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 13:10 #1289444 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tjonge...
Wat een reuring geeft dat zo'n plaatje als avatar... (LOL)
Mocht je nieuwsgierig zijn om zo'n plaatje te willen/kunnen/moeten* ontcijferen
Ga (met het pijltje) op zo'n complex dambord staan
- Kopieer afbeelding URL
- Plak deze link in het witte vakje van onderstaande link.
<a href=" zxing.org/w/decode.jspx "> zxing.org/w/decode.jspx
Zonder tussenkomst van een smartphone.
En dan hieronder nog een link om te oefenen
<a href=" www.google.nl/images?q=QR+code&um=1&...iw=1920&bih=1087 "> www.google.nl/images?q=QR+code&um=1&...iw=1920&bih=1087
* het is maar net wat van toepassing is.

• Jerry Stam (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 13:20 #1289446 door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Er zijn echt wel leuke voorbeelden van Volvo Social media
Bijvoorbeeld:
<a href=" volvo4life.hyves.nl/address/ ">Hyves
<a href=" twitter.com/Volvo_Forums ">Twitter Een Volvo forum gelinked aan Twitter
<a href=" www.facebook.com/home.php?ref=home#!/Volvo?ref=ts ">Volvo zelf op Facebook, overigens ook een www.youtube.com/user/volvocarsnews?blend=2&ob=4 ">youtube kanaal
Nederlandse Volvo dealers als <a href=" twitter.com/volvohooftman ">Hooftman op Twitter
De Nederlandse <a href=" www.volvo850club.nl/ ">Volvo 850 club op de sociale media
Let daar ook even op de handige knop om een leuk verhaal door te twitteren
En zo zijn er nog veel meer ....
En waarom omdat sommige mensen het wel leuk vinden en doen.

Bij ons op het werk hebben we net een groot project gestart om zo ook meer klantenservice te gaan bieden en additionele sales te genereren. En nee we zijn geen klein bedrijf met meer dan 300.000 medewerkers wereldwijd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 14:35 #1289451 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic spiegelogie

jwielsma schreef : Mocht je nieuwsgierig zijn om zo'n plaatje te willen/kunnen/moeten* ontcijferen
* het is maar net wat van toepassing is.

och och, wat zie ik veel in/op dit plaatje. Maar om privacy-redenen en vanwege mogelijke toekomstige klanten/werkgevers die meekijken, laat ik me maar niet uit over wat ik er in zie ;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 17:45 #1289468 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk?

Leidsekade schreef : Bijvoorbeeld:
<a href=" volvo4life.hyves.nl/address/ ">Hyves
<a href=" twitter.com/Volvo_Forums ">Twitter Een Volvo forum gelinked aan Twitter
<a href=" www.facebook.com/home.php?ref=home#!/Volvo?ref=ts ">Volvo zelf op Facebook, overigens ook een www.youtube.com/user/volvocarsnews?blend=2&ob=4 ">youtube kanaal

Het is maar wat je leuk vind, ,,,,,,,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-10-2010 22:15 #1289504 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic altijd dat onderwerp veld ....

Mathy schreef : Hallo Bas
Met andere woorden, je hebt een iPad nodig. 

groetjes
Mathy

De iPad heeft geen camera .
Om me even in de discussie te mengen:
Dat social media gebeuren (facebook e.d.) vind ik persoonlijk een beetje overbodig voor deze vereniging, maar iets meer "interactieve content" zoals filmpjes o.i.d. zou niet verkeerd zijn .
En de QR-code lijkt me persoonlijk wel een mooi ideetje voor op de flyer, ik weet niet hoe groot ze zijn, maar ergens onderaan in een hoekje kan geen kwaad lijkt me. Iemand die niet weet wat het is zal er verder niet naar kijken, maar iemand die wel weet wat het is kan het direct gebruiken.
Hoe kan ik trouwens aan flyers komen, aangezien ik af en toe wel wat 740's rond zie rijden in de buurt ?
ps. ik ben 18
Volvo 740 Turbo Intercooler Estate - Wit - 1986 - 164.000 km - B230FTVolvo 340 1.4 DL - Groen - 1983 - 142.000 km - B14

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-10-2010 12:29 #1289565 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welles nietes

Jeroen schreef : Wat ik vaker constateer (ook uit mijn werk) is dat de  mensen uit de Technische IT kant tamelijk conservatief zijn over nieuwe technieken.

Ik "zit" zelf ook tamelijk diep in de IT Jeroen, zou het misschien komen omdat wij (de IT'ers)  in het verleden al te veel onzinprojecten voorbij hebben zien komen die dan op een gegeven moment toch gestrand zijn. Ik weet nog goed dat Java geboren werd, dat zou het dus helemaal worden, alle andere programmeertalen konden overboord, wat is daar tenslotte van geworden?Ik bedoel, je leert wel af om overal meteen achteraan te hollen, overigens zijn Hyves en consorten ook al weer op hun retour <a href=" nextcolor.nl/blog/is-het-grootste-sociaa...waar-op-zijn-retour/ " target="_blank">Klik. Natuurlijk voegen deze applicaties iets toe, anders zou het niet zo veel gebruikt worden, maar je kunt je denk ik wel afvragen of het ECHT iets toevoegt aan de intermenselijke relaties. Als ik zie hoe mijn/de kinderen met elkaar omgaan op de "social" networks dan wordt ik daar niet echt blij van.Zelf ga ik liever een keer lekker naar de kroeg, of b.v VKB om lekker bij te "beppen".Moraal van het verhaal is eigenlijk, voel je jezelf er goed bij en voegt het iets toe, gewoon doen, en anders gewoon lekker "ouderwets" blijven.

Moderators: Jerry Stam