Sociale media, meer Volvo 700? Uitnodiging om mee te brainstormen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ja, die krijg je wel los. Maar de meeste mensen zien de hoge prijs van een los toestel wel als te hoog aan, maar de idiote prijs van het abonnement (plus eventueel belminuten, dataverkeer, etc.) waar je het toestel voor een habbekrats of voor nop bij krijgt niet.
Ik denk dat Bas vooral bedoelt, dat het beeldscherm van de gemiddelde smartphone, zelfs al is ie groter dan dat van het huis-tuin-en-keuken model, nog niet echt geschikt is om plaatjes te bekijken. Vandaar ook mijn opmerking over de iPad. Het scherm daarvan is van een dusdanig formaat, dat je er wat op kunt laten zien cq bekijken.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Zou dit probleem eerst opgelost kunnen worden, zoals Jeroen zegt, we zitten in de 21e eeuw.
Ton.
Ps, het formaat was niet te groot, en ik had de vakjes beschrijving en titel ook ingevuld.
- V700 register
- Nieuw lid
-
wel eventueel je pop-up blokker uit gezet? Anders gaat een foto uploaden niet lukken.
Hej då
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Terwijl ik op andere website´s en fora ook wel eens een foto plaats, zonder problemen en zonder het in of uitschakelen van pop-ups.
Het wordt toch echt tijd dat dit probleem eens opgelost wordt voor men hier andere computerhobby´s gaat introduceren, zo moeilijk is kopieren en plakken mogelijk maken toch niet?
Ik ga het morgen nog wel eens proberen, god natt,
Ton.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Voor wat het gemak van het inplakken van foto's betreft, zijn we afhankelijk van wat er aangeboden wordt aan modules. Maar een handleiding is in de maak.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is echt nonsens.Het verbaast me dat iemand met de appelziekte dat zegt. Maar wellicht is het de onbekendheid daarmee.Mathy schreef : Hallo Bas
Met andere woorden, je hebt een iPad nodig.
groetjes
Mathy
Bovendien Het een kan prima naast het andere. Wil jij thuis www.etc intypen? geen probleem wat mij betreft, dat zal ook nog wel blijven.
Op de nieuwe flyer Zet je een qr code die mensen met een smartphone kunnen gebruiken.
Ik zie niet wat dat voor problemen oplevert. voor het andere.Ook degenen die roepen asociaal dit en dat.
het lijkt mee op wat de boer niet kent ...
Koffieleuteren is ook heel erg leuk natuurlijk, maar ook dat staat het gebruik van social media door anderen niet in de weg.
En ik doe beide, dat kan ook ook nog hè
Laat ik het zo zeggen: ik heb uit mijn sociale media contacten gehaald met mensen die ik óf 30 jaar niet gesproken heb ,of contact gekregen met mensen waar ik anders nooit contact mee heb zou hebben gehad.
Dat iemand dat niet wil vind ik overigens best. Maar de redenering dat omdat jij het niet hebt het dan maar niet hoeft vind ik vreemd.
Wat ik vaker constateer (ook uit mijn werk) is dat de mensen uit de Technische IT kant tamelijk conservatief zijn over nieuwe technieken.
Geeft niks overigens, wat anders zou ik brodeloos zijn. bovendien zijn ze wel van de techniek en niet zo van de mensen.
Alleen de argumentatie "ik gebruik het niet, DUS het is niet nodig" is een beetje te kort door de bocht.
Gelukkig zie ik wel ok dat er mensen zijn die het nut er wel van inzien.
nog maar eens een linkje
<a href=" www.volkskrant.nl/multimedia/article1424...andere_sociale_media " target="_blank">
Voor de mensen zonder smartphone:
je kunt er ook gewoon op klikken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Iig 1 iemand die mijn punt begrijptmbroeren schreef : Iedereen die dit aanspreekt, zou natuurlijk een eigen Twitter-account kunnen maken en volgers uitnodigen (andere enthousiasten in dit draadje).
Zelf heb ik niet zoveel te melden maar op z'n tijd vind ik het best leuk mensen te volgen, zeker als ze een leuk avontuur of spannende tijden aan het beleven zijn.
Je zou in je onderschrift bijvoorbeeld je twitter account kunnen zetten.
zoals: follow me on www.twitter.com/hakenhaai
- V700 register
- Nieuw lid
-
En daarom snap ik niet waarom je er zo'n vierkant bij zet (ze worden ook almaar groter, hoe komt dat?). Of bekijkt de gemiddelde smartphone gebruiker werkelijk een website liever daarmee dan met de PC waarmee hij toch al op internet zat?Jeroen schreef : Voor de mensen zonder smartphone:
je kunt er ook gewoon op klikken
Rare jongens dan, die sociale smartphone gebruikers .
En de groeten van een technische IT-er. Ik kruip weer gauw onder mijn bureau.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En als je dat niet wil, ook prima. Dan is het niet voor jou. Maar wel voor een ander.
Ik kan ook het nut van elektrisch licht niet uitleggen aan iemand in een hutje in Afrika.
Die zegt: als ik dan licht heb zien de wilde beesten me en word ik opgevreten, dus wat moet ik er mee?