Sociale media, meer Volvo 700? Uitnodiging om mee te brainstormen
- V700 register
- Nieuw lid
-
o ja, 35 jaar
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien ben ik ook ouderwets met mijn 42 en werkende in de ICT maar ik heb ook een hekel aan automatiseren om te automatiseren. als ik in het dagelijkse leven zie hoeveel rompslomp erbij is komen te kijken de laatste jaren met semi-onzinnige applicaties en toepassingen hoeft het voor mij even niet zonodig. een login vragen voor je digid waar je daarna bijna niets mee kunt en dan via een gammele website geloodsd wordt naar de melding dat je voor die actie toch echt langs moet bij de gemeente is voor mij geen voorbeeld van zinnig automatiseren. Vier of vijf infosheets en zgn. informatiemails dat er nog niets veranderd is in mijn probleem. Een lognummer voor een call bij een helpdesk waarna je uren moet investeren om een levend mens aan de lijn te krijgen die weet waar het over gaat etc..
Gewoon een lekkere persoonlijke club blijven met een bakkie koffie in de hand staan leuteren over de motorkap vind ik ook nog altijd stukken leuker dan dit 'socall media''. Verder ieder zijn ding hoor, speel maar lekker met je gadgets maar eigenlijk denk ik zelf altijd bij dit soort zaken, mensen get a 'real' life !
Benno
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Welke meerwaarde heeft dat dan boven de link " www.volvo700vereniging.nl "?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je fiets dan gemakshalve wel voorbij aan het feit dat:- de vinder van de flyer moet weten dat dat stippenblok is.- de vinder een telefoon moet hebben met camera- de vinder de juiste software moet hebben op zijn telefoon om te kunnen ontcijferen- de vinder internet op zijn mobiel moet hebben, om de link te kunnen opvragen,henk 940LPT schreef : Dat je het niet in hoeft te typen
Als ik bovenstaande goed begrepen heb.
Ohja, en dat de vinder dan iets begrijpelijks en leesbaars ziet op zo'n klein rotschermpje en er iets mee doet.
Lijkt me nogal een ontmoediging............
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mij lijkt dat mensen die de smartphone hebben die hebben omdat die telefoons meer kunnen dan bellen en smsen. De kans is heel groot dat die internet op hun telefoon hebben (kun je die dingen wel krijgen zonder internet abbo ?), (bijna) alle smartphones hebben een camera, ze zullen vast weten wat het is en de juiste app geinstalleerd hebben (of dat gaan doen). Voor alle mensen, met of zonder smartphone, is er toch gewoon de URL op de flyer ?ALS we nieuwe flyers gaan drukken, en ALS je het ding ergens op de flyer kwijt kunt zonder dat het storend is, dan is er toch niets op tegen om m erop te laten zetten ?Baseman schreef : Je fiets dan gemakshalve wel voorbij aan het feit dat:- de vinder van de flyer moet weten dat dat stippenblok is.- de vinder een telefoon moet hebben met camera- de vinder de juiste software moet hebben op zijn telefoon om te kunnen ontcijferen- de vinder internet op zijn mobiel moet hebben, om de link te kunnen opvragen,
Blijft natuurlijk het punt dat onze site er wel een beetje fatsoenlijk uit moet zien op een smartphone als je een QR gaat gebruiken.