AFKEUR??!?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2010 12:17 #1286511
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo,
Refererend aan het
Hallo,
Refererend aan het apk artikel:
1. De deuren van personenauto’s moeten goed sluiten. De deuren die direkt toegang geven tot de personenruimte, moeten op normale wijze vanaf de binnenzijde of vanaf de buitenzijde kunnen worden geopend.
Lees ik vooral de woorden "normale wijze", wat impliceert dat openen van een achterklep dus niet met een parkerschroef mag. Garageman had gelijk dus...
Mathy, bedankt voor de tip van het reparatiesetje. Het gaat over die plastic clips die de bovenzijde van de plastic bekleding op de achterklep op z'n plek houden. Ik snap trouwens niet dat Volvo dat niet gedaan heeft zoals aan de onderzijde van diezelfde plastic bekleding, dat zit gewoon met plastic schroeven vast.
Groet, ad

Refererend aan het apk artikel:
1. De deuren van personenauto’s moeten goed sluiten. De deuren die direkt toegang geven tot de personenruimte, moeten op normale wijze vanaf de binnenzijde of vanaf de buitenzijde kunnen worden geopend.
Lees ik vooral de woorden "normale wijze", wat impliceert dat openen van een achterklep dus niet met een parkerschroef mag. Garageman had gelijk dus...
Mathy, bedankt voor de tip van het reparatiesetje. Het gaat over die plastic clips die de bovenzijde van de plastic bekleding op de achterklep op z'n plek houden. Ik snap trouwens niet dat Volvo dat niet gedaan heeft zoals aan de onderzijde van diezelfde plastic bekleding, dat zit gewoon met plastic schroeven vast.
Groet, ad

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-09-2010 22:34 #1286710
door V700 register
VOLVO 744 GL (B230F) 1990
>> 4 Raeder sangen mit, das Lied der Autobahn <<
Lidnummer 1103
Beantwoord door V700 register in topic service van de monteur
Het zou inderdaad een fijne service zijn. Meestal probeer je daar ook rekening mee te houden, maar je wil vaak te snel werken. Maar sommige mensen gaan ook overstuur als je in het handschoenenkastje bent geweest om het serviceplan te zoeken en dan toch alles netjes terug legt. Meestal kom je dan ergens onder het reservewiel dan een beschimmeld onderhoudsboekje tegen.Baseman schreef :
Ja, dat snap ik, maar het gaat mij er om, dat ik met een be-kinderslotte auto binnenkom en een keurmeester dat er af haalt, zonder het aan mij te melden en me weer vrolijk de deur uit stuurt.De eerste rit met een kleuter achterin, wordt toch ineens link, als blijkt dat de APK-ert hem niet eventje weer heeft teruggezet.Tinus H schreef : Ik werk zelf in een garage en de APK-ers bij ons zeggen altijd dat je gewoon alles moet controleren als het op deuren aankomt. Dus ook de kindersloten.
(jaja, eigen verantwoordelijkheid, I know, maar als service zou het plezierig zijn, toch?)
VOLVO 744 GL (B230F) 1990
>> 4 Raeder sangen mit, das Lied der Autobahn <<
Lidnummer 1103
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam