850 / V70 / S80
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee ik bedoel een S80 (voor 4 dan)Mathy schreef : Hallo Jeroen
Je bedoelt een S90 Executive type 3.Jeroen schreef : Leer, climate control, de juiste radio ingebouwde telefoon met hoorn voor de achterpassagier, achterbankverwarming, mooie houtinleg (of ALU) NOG betere electrische stoelen, Navi,koelkast in de armsteun als je maar een heel klein beetje goed zoekt...
groetjes
Mathy
een S90 is veel duurder
ALS je er al een vindt.
- Jeroen Post
-
- Nieuw lid
-
Maar voor €4.000,-, gaat het niet lukken vrees ik.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
jpost schreef : Er staat er toevallig net een te koop: auto.marktplaats.nl/volvo/373990884-volv...royal-level-iii.html
Maar voor €4.000,-, gaat het niet lukken vrees ik.
en reeds € 1500 op geboden
- V700 register
- Nieuw lid
-
Morgen even kijken bij een S80, ben benieuwd. Toch wel een stuk moderner, ergens gaat mijn voorkeur daar wel naar uit. Mocht het niet 'iets' zijn dan zet ik mijn zoektocht voort richting v70/850
- V700 register
- Nieuw lid
-
S80 na 2003 zijn de meeste kinderziektes uitgehaald, de oudere modellen veel problemen met automaat en elektronica . Voor 4000 euro zou ik geen S80 kopen.davidvdheiden schreef : dank voor de vele reacties, leuk om te lezen!
Morgen even kijken bij een S80, ben benieuwd. Toch wel een stuk moderner, ergens gaat mijn voorkeur daar wel naar uit. Mocht het niet 'iets' zijn dan zet ik mijn zoektocht voort richting v70/850.
Volvo 850 keuze zat en koop dan gelijk de mooiste en beste en die zijn te vinden onder de 4000 euro. Ook een T-5R is leuk maar zeer duur in onderhoud als de vorige eigenaar deze niet goed heeft onderhouden.
V70 is weer moderner dan een 850 maar mijn voorkeur gaat uit naar een 850, vooral het interieur van een 850 is beter.

Gr wimpi

740 turbo automaat
850 T-5R automaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik een zak met 4000 euri zou krijgen, zou ik deze zeker serieus overwegen, kan vast nog wel iets vanaf.Maar ja, benzine, dat dan weer wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kwam ik net tegen, ga ik vanmiddag even kijken, toch in de buurt. Vooral het gas-gedeelte heeft bij deze mijn interesse. Wat is er mis met S80's <2003?
- V700 register
- Nieuw lid
-
David, weet je at ik dan denk:?Die die jij net neerzet is twee jaar ouder, als ik het goed gezien heb, heeft 100 pk minder (honderd!!!, dat zijn twee hele fiesta's, om het zo maar eens te vergelijken) dan die ik net postte, en dan heb je voor precies hetzelfde bedrag een Executive T6 uitvoering, met schappelijker velgen, naar mijn idee, want die standaard vind ik dan eigenlijk net wat te min, onder die 'van jou'.davidvdheiden schreef : Kwam ik net tegen, ga ik vanmiddag even kijken, toch in de buurt.
Ja, zonder gas, maar als je van plan bent er toch een jaartje of twee mee te doen, zal inbouw bij acceptabele kilometers per jaar, best wel de moeite waard zijn, niet?
Die T6 verbruikt trouwens wel iets meer, dus heb je eerder je break-even point bereikt......
Anyway, ze vallen ook nog eens in hetzelfde MRB-tarief, maar die T6 met gas komt een trapje hoger uit.
Anyway, veel plezier dan en we lezen het wel.