Verschil 740 / 760
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met welk budget denk je een 760 /740 te kopen ?
Indien je een belastingvrije in NL wil kopen, hou dan wel rekening dat een belastingvrije een meerwaarde heeft ivm de belastingvrijstelling.
Een goedkopere betekend veelal : werk en kosten.
Een kenteken kost €100, platen €35 en een apk €50 (+roetmeting €35)
En dan begin je pas..
Je moet het leuk vinden, een oldtimer. En dan heb je in dit forum vele medestaanders.
Maar goedkoop is vaak duurkoop. dwz; je belastingvoordeel is op voordat je 't weet.
Als je zelf niet handig/ technisch bent en geen plaats hebt,..
Mvg, Rolf

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Belastingvrij van 85 en liever begin 86 want ik zag dat de ACC standaard is op de 760 van 1986.rolfroderick schreef : Dus je wilt gewoon een belastingvrije auto van '85 of ervoor ?
Met welk budget denk je een 760 /740 te kopen ?
Indien je een belastingvrije in NL wil kopen, hou dan wel rekening dat een belastingvrije een meerwaarde heeft ivm de belastingvrijstelling.
Een goedkopere betekend veelal : werk en kosten.
Een kenteken kost €100, platen €35 en een apk €50 (+roetmeting €35)
En dan begin je pas..
Je moet het leuk vinden, een oldtimer. En dan heb je in dit forum vele medestaanders.
Maar goedkoop is vaak duurkoop. dwz; je belastingvoordeel is op voordat je 't weet.
Als je zelf niet handig/ technisch bent en geen plaats hebt,..
Mvg, Rolf
1500 euro moet te doen zijn en minder is soms een mogelijkheid volgens de 760TIC in Portugal:) Daar komt idd benzine en overige importkosten bij. Ik ben op de hoogte.Ik vind een oldtimer dus ook leuk en ik heb ooit autotechniek VMBO gedaan xD (daarna MBO en nu HBO xD) Dat was niet echt geslaagd omdat ik in zon afgesloten garage helemaal gek werd. Maar ik kan e.e.a. wel zelf en ik heb een vriend die Volvo monteur is dus dat is ook een voordeel:)Overigens hebben we thuis plek zát:DBespaar 850 euro per jaar als ik die Volvo 460 wegdoe. Dat er meer gesleuteld moet worden aan een oldtimer, oke, oldtimer kan ik ook meer zelf doen lijkt me? Maar dan is er dus een budget van 850 euro per jaar extra voordat ik nadeel ga krijgen.
Dat was mijn overweging:)
Groetjes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er staat er een te koop in Roden. ( advertentie op marktplaats) €1500 met LPG. Ook te vinden hier in een recente topic.
Misschien wat voor jou ?
Mvg, Rolf
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.blocket.se/stockholm/Volvo_745_Turbo...69.htm?ca=11&w=1
en een uit 87
www.veteranborsen.se/veteranbilar-16/volvo-744-929450.html
maar toch ook nog
www.blocket.se/stockholm/Volvo_740_GLE_2...27.htm?ca=11&w=1
en
www.blocket.se/stockholm/Volvo_740_GLE_N...19.htm?ca=11&w=1
dan wel
www.blocket.se/stockholm/Volvo_745_med_f...90.htm?ca=11&w=1
leesvoer
www.blocket.se/stockholm/Volvo_745_med_f...90.htm?ca=11&w=1