Duim mee met ons!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 17:23 #1081719
door V700 register
Duim mee met ons! is gemaakt door V700 register
Wij zijn hier aan het duimen en onze vingers aan het kruisen tegelijk...
...want we hebben een leuk huisje gevonden dat we zeer graag willen kopen!
We zijn al langs geweest bij de bank om te informeren naar een lening en normaal zullen we tegen vrijdag weten of we die ook zullen krijgen of niet.
Niet alleen zou het niet krijgen van die lening onze droom in het water doen vallen, onze huisbazin doet ook enorm lastig over het eventueel verlengen van ons huurcontract, met als resultaat dat de kans vrij groot is dat we tegen eind september hier buiten moeten en dus terug zouden moeten iets zoeken om te huren...
Fingers crossed en voor de gelovigen: brand een kaarsje voor ons.
groetjes,Isabelle
...want we hebben een leuk huisje gevonden dat we zeer graag willen kopen!
We zijn al langs geweest bij de bank om te informeren naar een lening en normaal zullen we tegen vrijdag weten of we die ook zullen krijgen of niet.
Niet alleen zou het niet krijgen van die lening onze droom in het water doen vallen, onze huisbazin doet ook enorm lastig over het eventueel verlengen van ons huurcontract, met als resultaat dat de kans vrij groot is dat we tegen eind september hier buiten moeten en dus terug zouden moeten iets zoeken om te huren...
Fingers crossed en voor de gelovigen: brand een kaarsje voor ons.
groetjes,Isabelle
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 17:36 #1281353
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic WEG!
Isabelle, kaarsjes branden al maar waar bevindt zich het gewraakte pand cq waar in het land zoek je iets?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 17:54 #1281356
door V700 register
Succes bij de bank !
Wanneer je nog een vloer voor je nieuwe huis zoekt weet je me te vinden......
www.elkwood.nl
www.merkparket.nl
Groeten Rob
Beantwoord door V700 register in topic
Succes bij de bank
Succes bij de bank !
Wanneer je nog een vloer voor je nieuwe huis zoekt weet je me te vinden......
www.elkwood.nl
www.merkparket.nl
Groeten Rob
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 18:07 #1281359
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Duimen
Ik duim mee....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 19:07 #1281368
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic duimen
de Duimen draaien in de rondte. Waar hebben jullie iets gezien ?
Succes !
grt Ralph
Succes !
grt Ralph
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 19:14 #1281369
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Westhoek
We blijven in de buurt, dus in het uiterst zuid-westelijke hoekje van West-Vlaanderen.
Iets verder van de Franse grens dan nu, maar dat is niet moeilijk, hier hoeven we maar letterlijk de straat over te steken.
Als we van de bank toestemming krijgen en dus het huisje kunnen kopen, hebben we geen houten vloeren nodig. Het huisje is namelijk volledig vernieuwd binnenin. Elektriciteit, waterleidingen, badkamer, kitchenette... en beneden een laminaatparket. Boven ligt er OSB vloer waar we een mooi getint vernisje zouden op zetten...
Het enige dat we nog van een houten vloer zouden voorzien is het terras (nu beton), maar dat is iets voor op latere termijn, eerst weer wat sparen
groetjes,Isabelle
Iets verder van de Franse grens dan nu, maar dat is niet moeilijk, hier hoeven we maar letterlijk de straat over te steken.
Als we van de bank toestemming krijgen en dus het huisje kunnen kopen, hebben we geen houten vloeren nodig. Het huisje is namelijk volledig vernieuwd binnenin. Elektriciteit, waterleidingen, badkamer, kitchenette... en beneden een laminaatparket. Boven ligt er OSB vloer waar we een mooi getint vernisje zouden op zetten...
Het enige dat we nog van een houten vloer zouden voorzien is het terras (nu beton), maar dat is iets voor op latere termijn, eerst weer wat sparen
groetjes,Isabelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 19:45 #1281371
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ik duim mee!

ben eind Juli nog in de buurt ( Nord-Pas-de-Calais) misschien kom ik wel even gedag zeggen !

Groet Rudiger
ben eind Juli nog in de buurt ( Nord-Pas-de-Calais) misschien kom ik wel even gedag zeggen !

Groet Rudiger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 20:01 #1281374
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat zal dan wel nog in het
Dat zal dan wel nog in het kro... appartement zijn waar we nu wonen.
Of de koop nu kan doorgaan of niet, het duurt wel een tijdje eer alles rond zal zijn bij de notaris en zo, en ons contract loopt hier sowieso nog tot eind september en geen haar op ons hoofd dat er ook maar aan denkt om de huisbazin dubbele huur te gunnen (wij die het contract moeten uitbetalen en zij die al zou kunnen iemand anders er in stoppen).
groetjes,
Isabelle
Of de koop nu kan doorgaan of niet, het duurt wel een tijdje eer alles rond zal zijn bij de notaris en zo, en ons contract loopt hier sowieso nog tot eind september en geen haar op ons hoofd dat er ook maar aan denkt om de huisbazin dubbele huur te gunnen (wij die het contract moeten uitbetalen en zij die al zou kunnen iemand anders er in stoppen).
groetjes,
Isabelle
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 23:30 #1281405
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Worden we buren?
Hey Isabelle, worden we buren of blijf je waar uw heimat ligt, vlak naast Pops? Ikzelf woon in Wulvergem.
Ik hoop dat alles gaat lukken. Het is een mooi vooruitzicht om een eigen nestje te hebben samen met uw partner.
Veel geluk en hopelijk goed nieuws vrijdag...
Groetjes, Hugo
Ik hoop dat alles gaat lukken. Het is een mooi vooruitzicht om een eigen nestje te hebben samen met uw partner.
Veel geluk en hopelijk goed nieuws vrijdag...
Groetjes, Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2010 23:39 #1281408
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Natuurlijk duim ik voor jullie!
Heel veel succes, en als je gelooft in je eigen kracht, kunnen en je toekomst is er meer mogelijk dan je denkt.En met die dikke bakken van jullie is verhuizen een peulenschilletje!
JohnPeter
JohnPeter
Moderators: Jerry Stam