Dit is k*t.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Monsterboard.nl heeft mij enkele jaren terug binnen 2 weken aan een andere werkgever geholpen. Ik realiseer mij dat de huidige tijden anders zijn, maar proberen kan geen kwaad.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Dit soort berichten hoor ik wekelijks in m'n (nabije-) omgeving.
Het lijkt wel of de echte klappen nog moeten vallen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
wat naar om te horen dat jij nu ook door deze economische crisis getroffen bent. Ik denk ook dat de grote klappen nog moeten gaan komen. Ook ik heb mijn deel inmiddels meer dan gehad en moet alle hens aan dek zetten om alles overeind te houden. Tenslotte is de scheepvaart als één van de eersten zwaar getroffen door de crisis.
Heel veel sterkte, man. Geniet van je hobby en ik hoop dat het toch nog allemaal goed gaat komen. Vaak kom je uiteindelijk sterker uit dit soort zaken, maar dat lijkt in eerste instantie nog ver weg. Maar blijven knokken, dan komt het vast wel goed.
Groeten, Jan.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Langzamerhand is er niemand meer die niet iemand kent die geraakt is. Het mooie is in NL dat er nog steeds een redelijk vangnet is en een laatste vangnet. Een ding staat vast. Tussen nu en 5 a 10 jaar komen er megaveel banen los ivm de vergrijzing. De kranten staan er vol mee. Chauffeurs worden al genoemd hier. Nu nog niet makkelijk werk voor te vinden en nu hebben ze het al over ernstige tekorten.
Maar ja dat is over 5 jaar en niet nu. Toch denk ik inderdaad ook dat er weer een moment met zonneschijn komt. Ik ken diverse personen die met eigen bedrijf of met baan gestrand zijn. Ik ken nog niet iemand die er echt door echt zwaar in de problemen is gekomen. Huis verkopen of aparte brievenbus voor deurwaarders. Iedereen die ik ken is toch weer op een manier self supporting. Met minder meestal, maar wel weer aan de gang.
Juist dat beeld moet je voor ogen zien. Maar ja ik heb mijn baan nog. Praat misschien makkelijk.
Good luck
Dat heb je dus ook nodig.
Robert, werkte je nu bij BT of Vodafone?
- André Struis
- Nieuw lid
-
Alhoewel; vandaag aan de balie bij een leverancier, moest een spec. micro-switch hebben.
Man achter de balie (geen onbekende) zegt; met enige omhaal, op 16 Juli gaat hier de tent op slot, ik ben werkloos, ga jij maar naar een ander.............met je zoekplaatje
Nota bene; net nog een promo folder van die zaak in de bus gehad!
Hier heb ik dus weer, als zelfstandige, extra werk aan, wat ik niet in rekening kan brengen.
Indirect heb ik dus wel last van de crisis, veroorzaakt door die "bankwerkers" die op Haring party's de grootste haring opvreten.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Amen André!struis schreef : Indirect heb ik dus wel last van de crisis, veroorzaakt door die "bankwerkers" die op Haring party's de grootste haring opvreten.
Niets aan toe te voegen...
Grt.
Macs
940 2.3 LPT Ltd. Edition (23-01-1998), V90 3.0 ltr. (23-01-1998) & 480 2.0 GT (1995)
Lidnummer 870
Noli Recusare Laborum
- V700 register
- Nieuw lid
-
Slecht nieuws jôh, ik weet het.
Zelf zit ik al sinds vorig jaar november thuis en boven de 45 jaar is het lastig iets nieuws te vinden. Omdat ik de pech heb dat dit de 2e keer is dat mij dit de afgelopen 5 jaar overkomt voldoe ik niet aan één of andere jareneis voor de WW, en belandde ik met een arbeidsverleden van 24 jaar evn zo vrolijk na 3 maanden toch in de bijstand. Echter....Die bijstand kreeg ik niet van de gemeente omdat ik teveel "kapitaal" had; ik had namelijk al twee jaar geleden geld geleend om een stuk grond van diezelfde gemeente te kopen maar ze leveren aldoor maar niet. Daardoor staat dat geld nu al 2 jaar op een spaarrekening en ben ik te rijk voor een bijstands uitkering. Nu heb ik eens gekeken, maar het zou toch niks uitgemaakt hebben, van die fooi kan ik geen gezin van vijf onderhouden, heb het maar zo gelaten.Dus leven we nu maar zonder inkomsten van ons "spaargeld". Voordeel; van de voorgenomen bezuinigingen op de sociale zekerheid krijg ik geen last.....krijg toch al niks.....haha
Je hebt natuurlijk niks aan mijn klaagzang, maar wellicht is gedeelde smart, halve smart.
Sterkte gewenst.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig heb je nog wel humor in je berichtje, verlies dat niet ! Mijn ervaring is dat achteraf ( heb je nu niet veel aan ) de uitwerking dubbel is : je bent altijd 'bang' voor je baan omdat
je weet dat het zomaar afgelopen kan zijn , maar tegelijkertijd weet je dat er ook wel weer een oplossing / nieuwe baan komt. Hoop dat je dat een beetje voor ogen kan hebben.
In ieder geval sterkte gewenst komende tijd !