Investeren of niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2010 00:07 #1280482
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad gewoon lekker doen
Inderdaad gewoon lekker doen die reparaties, zelf doen scheelt een hoop geld.
En zeker als je je auto al lange tijd hebt, en dus je eigen onderhoudsgeschiedenis weet, kun je zelf beoordelen of je auto het nog waard is.

En zeker als je je auto al lange tijd hebt, en dus je eigen onderhoudsgeschiedenis weet, kun je zelf beoordelen of je auto het nog waard is.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2010 08:18 #1280492
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als je een beetje surft op
Als je een beetje surft op het net naar de onderdelenprijzen dan zie je al snel dat de prijsopgave voor deze klussen nogal aan de hoge kant is. Zo'n voorste deel van de uitlaat inclusief kar scoor je voor 150-200 Euro. Als het vlot wil zit dat er vervolgens in een uur wel op. Om daar dan 500 Euro voor te vragen is best wel veel.
Of je vind dat je auto deze inversteringen nog waard is... het is vaak een mix van verstand gebruiken en ook emotie en die verhouding ligt bij iedereen wat anders.

Of je vind dat je auto deze inversteringen nog waard is... het is vaak een mix van verstand gebruiken en ook emotie en die verhouding ligt bij iedereen wat anders.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-06-2010 08:51 #1280495
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tja
Ik zou in ieder geval ook even de compressie laten checken, weet je weer even wat meer.
Als je geen hardrijder bent en altijd goed uit je oogjes kijkt is er bijna geen betere auto te krijgen.
Nieuwe auto's zijn meestal iets veiliger, verbruiken wat minder.
Ik heb laatst in een Mercedes 180 gereden, wat een hokken.
Oké, veiliger en zuiniger maar zeker niet goedkoper per km (of je moet er heel veel maken).
Toen ik weer in mijn oude '85 740 stapte, wat een heerlijkheid, wat een auto
Als je geen hardrijder bent en altijd goed uit je oogjes kijkt is er bijna geen betere auto te krijgen.
Nieuwe auto's zijn meestal iets veiliger, verbruiken wat minder.
Ik heb laatst in een Mercedes 180 gereden, wat een hokken.
Oké, veiliger en zuiniger maar zeker niet goedkoper per km (of je moet er heel veel maken).
Toen ik weer in mijn oude '85 740 stapte, wat een heerlijkheid, wat een auto
Moderators: Jerry Stam