Investeren of niet?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor deze bedragen behorend bij dit lijstje, mag je hem hier gerust een keer voor de deur zetten, wel contant betalen dan...tyger schreef : - remmen voor + achter, ongeveer 1250 Euro
- voorste deel uitlaat, ongeveer 500 Euro
- dwars/steunbalk radiator vervangen, onbekend
Maar goed, zoals al hierboven gemeld, is het vrij ruim bemeten, die kosten.
Ben je zelf handig? En woon je toevallig in de buurt van 073?Kom gerust even langs, dan kijken we samen even, als je wil, of je komt hier zelf sleutelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Struis: de Tyger was even een koe verlossen en daarna (04.20 u) ben ik inderdaad meteen omgevallen...
@ Baseman: hier is het 030 maar rijden naar 073 is geen bezwaar. Ik ben handig tot niveau luchtfilterkap of voorlicht vervangen maar heb wel 2 handjes die regelmatig vies worden (zie hierboven). Dus ik maak graag van je aanbod gebruik om er in ieder geval ff naar te kijken. Vanwege weekend = voor watjes, want altijd dienst, zou het voor mij op een dinsdag of donderdag kunnen. Het hoeft ook niet met woeste haast (nog 4935 km). Let me know!
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar goed, op grond van jouw eerdere schrijven viel mijn oog dan weer op de advertentie van ceska op deze site, samengevat: voor 100 Euro op te halen motorblok met 160.000 km historie. Als dit soort dingen vaker voorbij komen hier op de site, dan wordt de keuze om in My Blue Fairly Old Lady te inversteren weer interessanter. Heb jij daar ervaring mee? Of moet ik dat motorblok vandaag nog gaan halen en thuis onder de tafel bewaren tot nodig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een auto kost geld. Of deze nu nieuw is of oud. Onlangs heb ik op mijn Volvo ook groot onderhoud laten plegen en dat zat qua prijs ook in jouw hoek. Het is altijd even slikken maar bedenkende dat ik een jaar niet bij de garage was geweest, ik ben tussen de APK-beurten een keer terug geweest voor een nieuwe accu, dan kan je verwachten dat de slijtagedelen onderhanden genomen gaan worden.
Is de auto het waard? Absoluut. Ik rij best wel wat andere auto's, Als ik naar een klant moet dan vinden ze het doorgaans prettiger als ik een leaseauto van een collega pak. Veel van die auto's zitten in het segment waar mijn auto in '87 ook in zat. Met elk van die nieuwere typen heb ik niet het gevoel dat ik met mijn ouwe trouwe 740 heb.
Ik weet niet wat het is maar de 740 communiceert veel meer met mij. Waarschijnlijk is het gewoon de betere isolatie van auto's van tegenwoordig maar ik kan genieten van dat rauwe dat deze auto nog heeft.
En dan heb je het hobbygedeelte nog. Laatst nog de klepperende kaartenvakken het hoofd geboden. Ze kwamen tegen de vakjes naast de stoelen en dat gaf ongewenst geluid. Deurpanelen wat beter gemonteerd en de vakken vervangen voor de gestoffeerde uit de 760 en de achterpanelen van de stofjes voorzien en de auto is ratelvrij en het ziet er gewoonweg puik uit. Dat soort kleine succesjes draagt enorm bij aan het rijgenot en daar kan geen leasebak tegenop.
Wat eerder opgemerkt werd die ik ook wel eens. Gewoon overleggen welke werkzaamheden prioriteit hebben.
Dus, mede afgaande op je melding dat je je keuze al hebt gemaakt, op naar de 6 ton!
Groet,
Támas
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Tamas: heel herkenbaar, mooi beschreven dat de 740 beter communiceert, dat is precies wat ik ervaar. Deze auto is gewoon lief voor mij als ik qua rijgedrag even minder scherp ben en ze vergeeft me de foutjes.
@ Henk: ik ga het uitzoeken, qua lidmaatschap in ieder geval. En me dan beraden op zelf sleutelen evt in combinatie met de sleuteldag. Wat een waanzinnig initiatief van de vereniging.
Ik kan in ieder geval weer verder en zal waarschijnlijk vol trots blijven rijden in mijn blauwe baksteen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik weet niet of je ook avonddiensten draait, maar overdag door de week is voor mij niet te doen, maar vanaf 19:30 is het geen probleem.Kom anders gewoon even langs, kijken we samen even, kan ik je (als regio-coordinator van Brabant&Limburg) gelijk vertellen wat je van een sleuteldag kan verwachten.tyger schreef : @ Baseman: hier is het 030 maar rijden naar 073 is geen bezwaar. Ik ben handig tot niveau luchtfilterkap of voorlicht vervangen maar heb wel 2 handjes die regelmatig vies worden (zie hierboven). Dus ik maak graag van je aanbod gebruik om er in ieder geval ff naar te kijken. Vanwege weekend = voor watjes, want altijd dienst, zou het voor mij op een dinsdag of donderdag kunnen. Het hoeft ook niet met woeste haast (nog 4935 km). Let me know!
- John Blummel
- Nieuw lid
-
av JB
- V700 register
- Nieuw lid
-