UPDATE! Interessecheck meeting Volvo tuningliefhebbers... Canceled...

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2010 21:08 #1276991 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Klopt Michael, maar die komt er wel rap aan. Ik doel erop dat het ook niet handig is om de meeting in die vakantieperiode te plannen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2010 21:15 #1277115 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dagje
Hallo
Schrijf mij er maar bij voor 5 juni!!!!!!!!!!

Groet chris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2010 18:26 #1277667 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Betaald
Jongelui, er is geld binnengekomen van M.C. Mus maar er stond verder geen forumnaam bij. Wie is dit dan kan ik je afvinken ;-)Willen diegene die nog niet betaald hebben dit a.u.b. oppakken want het wordt erg kort dag nu.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2010 18:46 #1277668 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mus ?

Chilm schreef : Jongelui, er is geld binnengekomen van M.C. Mus maar er stond verder geen forumnaam bij. Wie is dit dan kan ik je afvinken ;-)

Ik zou het rijtje met namen in de topicstart even af gaan. Staat hij gewoon tussen.... Heb ik gezien.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2010 18:56 #1277669 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sorry

henk 940LPT schreef :

Chilm schreef : Jongelui, er is geld binnengekomen van M.C. Mus maar er stond verder geen forumnaam bij. Wie is dit dan kan ik je afvinken ;-)

Ik zou het rijtje met namen in de topicstart even af gaan. Staat hij gewoon tussen.... Heb ik gezien.

Sorry Henk maar ik zie het niet... ik heb n.l. meer "real names" met een M er in, heb wel een vermoeden maar moet het zeker weten. Jij heet b.v. wel Henk maar je ouders hebben je eigenlijk Adriaan Hendrikus genoemd snap je  ;b

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-05-2010 19:07 #1277671 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opgelost

Chilm schreef : Jongelui, er is geld binnengekomen van M.C. Mus maar er stond verder geen forumnaam bij. Wie is dit dan kan ik je afvinken ;-)Willen diegene die nog niet betaald hebben dit a.u.b. oppakken want het wordt erg kort dag nu.

O.k. de onbekende betaler is bekend, opgelost dus, nu de rest nog lol.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 00:03 #1277735 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Balk
Hallo Volvisti
Leden kunnen andere leden in de ledenlijst terugvinden.  Zou rechtsboven in de balk moeten staan.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 17:28 #1277813 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Update
UPDATE! 26-05-2010Beste medeliefhebbers:Heb gisteren nog even contact gehad met BS AutoTune en zij willen toch graag minimaal 10 deelnemers wat natuurlijk begrijpelijk is. Dus... er moeten er nog een paar bijkomen anders moet alles gecanceld worden en dat willen we niet natuurlijk Weten jullie nog geinteresseerden of medeleden graag, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoort zegt het voort en komt allen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-05-2010 20:14 #1277829 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zou toch interesant
Is toch een leuke dag lijkt me......hopen dat er mensen zij n die dit ok mooi vinden.......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-05-2010 20:37 #1278070 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sh*t
UPDATE! 28-05-2010Jongelui:Ik ben er niet blij mee maar ik kreeg een mailtje van BS AutoTune dat de datum veranderd naar 12 of 19 juni. Ik kan me voorstellen dat er dan mensen zijn die niet kunnen. Misschien zijn er ook mensen die dan juist wel kunnen. Als je al betaald had en beide data niet kan dan stort ik uiteraard onmiddelijk het geld terug. Iedere inschrijver wordt ook nog even gepeebeed met de originele mail van BS AutoTune.Geef a.u.b. even per pb aan welke datum nu de voorkeur heeft.Zucht... het valt niet mee dat georganiseer ==================================================================
UPDATE! 28-05-2010 2e
Beste mensen...Er is er nu al 1 die beide data niet kan en nu zijn er dus nog maar 5.Ik heb besloten om dan alles maar gewoon te cancelen, heel erg jammer natuurlijk maar helaas dit gaat hem niet worden. Het geld ga ik meteen terugstorten, nogmaals heel erg jammer voor iedereen.

Moderators: Jerry Stam