UPDATE! Interessecheck meeting Volvo tuningliefhebbers... Canceled...
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Schrijf mij er maar bij voor 5 juni!!!!!!!!!!
Groet chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou het rijtje met namen in de topicstart even af gaan. Staat hij gewoon tussen.... Heb ik gezien.Chilm schreef : Jongelui, er is geld binnengekomen van M.C. Mus maar er stond verder geen forumnaam bij. Wie is dit dan kan ik je afvinken
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sorry Henk maar ik zie het niet... ik heb n.l. meer "real names" met een M er in, heb wel een vermoeden maar moet het zeker weten. Jij heet b.v. wel Henk maar je ouders hebben je eigenlijk Adriaan Hendrikus genoemd snap je ;bhenk 940LPT schreef :
Ik zou het rijtje met namen in de topicstart even af gaan. Staat hij gewoon tussen.... Heb ik gezien.Chilm schreef : Jongelui, er is geld binnengekomen van M.C. Mus maar er stond verder geen forumnaam bij. Wie is dit dan kan ik je afvinken
- V700 register
- Nieuw lid
-
O.k. de onbekende betaler is bekend, opgelost dus, nu de rest nog lol.Chilm schreef : Jongelui, er is geld binnengekomen van M.C. Mus maar er stond verder geen forumnaam bij. Wie is dit dan kan ik je afvinken ;-)Willen diegene die nog niet betaald hebben dit a.u.b. oppakken want het wordt erg kort dag nu.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Leden kunnen andere leden in de ledenlijst terugvinden. Zou rechtsboven in de balk moeten staan.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
UPDATE! 28-05-2010 2e
Beste mensen...Er is er nu al 1 die beide data niet kan en nu zijn er dus nog maar 5.Ik heb besloten om dan alles maar gewoon te cancelen, heel erg jammer natuurlijk maar helaas dit gaat hem niet worden. Het geld ga ik meteen terugstorten, nogmaals heel erg jammer voor iedereen.