UPDATE! Interessecheck meeting Volvo tuningliefhebbers... Canceled...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarom dan?struis schreef : Ik zit er sterk over te denken die mbc er weer af te halen, een T-stukje ertussen te zetten, met aan het "spruitje" een regelbare smoring in de slang.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jerry, gewoon komen met de Volvo die jij interessant vindt, het gaat om kennisuitwisseling aangaande Volvo tuning. Een 340 met een ingelepeld 2XX blok vind ik persoonlijk net zo interessant als een 15G geblazen 700 900 serie.Zoals Michael al aanhaalde zijn alle 2XX blokken in principe hetzelfde. Idee is dat je wat wijzer kan worden van elkaar, en niet opnieuw het wiel uit hoeft te vinden als je b.v. je remmerij wilt upgraden, je vering strakker wilt, een dikkere koppakking, afijn zo zij er nog wel 100 interessante dingen te bedenken. Tevens ben ik de "baas van de pindakaas" met dit draadje, en van mij mag elk Volvo type meedoen.Jerry schreef : Als ik tegen die tijd nog steeds in de 945 rijd of misschien heb ik dan een 86er 745 tddan kom ik gewoon en als ik nog geen vervanger heb voor de 945 en in de 142 rijd dan kom ik gewoon niet.Zo iedereen blij en geen gezeur meer
.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
5 juni is vanwege vakantie geen optie.sdijkstra schreef : Wellicht kom ik ook even kijken. Afhankelijk van tijdstip en locatie. Voorkeur voor European Tuning.
- Nieuw lid
-
Groeten,
A-J
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Schrijf mij op voor 5 Juni.
Groet Mart, lidnummer.: 950.
- V700 register
- Nieuw lid
-