UPDATE! Interessecheck meeting Volvo tuningliefhebbers... Canceled...
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Waar precies maakt mij niet zo heel veel uit, dwz ik dacht dat de insteek iets centraals was en dan vind ik Utrecht wel 'wat' centraler dan ET in het Westen van Brabant(niet dat het daar niet gezellig is hoor Als het redelijk centraal is dan haak ik aan/in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als je je niet beperkt, heb je straks ook 440 en V40 rijders (om er maar een paar te noemen) bij. En daar liggen toch echt andere motoren in.Michael Oud schreef : Mathy, het is allemaal geen rocket science, principes zijn voor alle motoren hetzelfde. Bovendien hebben twee series (en verder terug) in grote lijnen dezelfde motoren.
Beperk je je tot "onze" motoren, dat het je het niet over bijvoorbeeld "zet er een grotere turbo op", maar over "die turbo" van "dat merk", past "daar" op de motor en daarvoor moet je "dit en dat" aanpassen.
groetjes
Mathy
PS zou je het quoten kunnen beperken tot het hoognodige?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar anyway, er zijn meer soorten auto's dan turbo's, en alles is pas te maken. Meeten om standaard oplossingen door te nemen is niet interessant, juist de speciale, custom of net iets meer doordachte oplossingen zijn interessant toch? Als we ons beperken tot turbo's die zomaar passen, zijn we snel uitgekletst
Hoe dan ook, het is Rob z'n plan, en ik denk dat hij moet maar beslissen.
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja...struis schreef : De mijne is gechipt bij Rica, die zetten er ook z'n t-stukje tussen.............
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Vraag is natuurlijk wat de diameter van de opening is.
Ik heb het T-stukje gebruikt van de koplampruitensproeier.
Hij is echt gelijk een stuk rapper. En geen hikken of ingrijpen elektronica als gevolg van te grote waarden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Euhm...Wytze schreef : de toppers van dit land
- André Struis
- Nieuw lid
-
Het gaat er om de waste klep om de tuin te lijden............een lek creëren dus.
Ik zit er sterk over te denken die mbc er weer af te halen, een T-stukje ertussen te zetten, met aan het "spruitje" een regelbare smoring in de slang.
Iets minder fel mag wel, rijd lekkerder en spaart alles.
- V700 register
- Nieuw lid
-