Tegenlicht over electrische auto's

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2010 21:26 #1272009 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Poeh
Reteinteressant dit, heb echt even 50 minuten ademloos gekeken, het is alleen weer een grof schandaal hoe de banken in dit verhaal staan. Ik vind het ook een beetje kort door de bocht om te zeuren over hun accent. Na 2 minuten hun verhaal beluisteren ben je dit echt compleet vergeten. Liever 10 van deze mannen met zwaar accent, dan 100 lullo's die abn praten.Van hen gaan we echt nog wel meer horen, als ik geld had durfde ik het wel te investeren in hun bedrijf, kortom hulde...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Hendrik Teerink
  • Elite lid
  • Elite lid
Meer
07-04-2010 22:16 #1272013 door Hendrik Teerink
Beantwoord door Hendrik Teerink in topic rotjeknor

Baseman schreef : Maar gelijk heb je wel, dat viel me ook al op, Westlander, allebei.

Volgens mij waren het gewoon (hardwerkende )Rotterdammers<pre> Bedankt en groetjes! Hendrik (henqui@mail.ru) (244 T '81 / 245 GL '83 / 744 TIC '86 / 745 TIC '88 / 2X 244 GL '80 / 244 DL '78) <a href=" www.teerink.demon.nl/Nieuwe%20map/ "> 

Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-04-2010 22:28 #1272015 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Westland?

henqui schreef : Volgens mij waren het gewoon (hardwerkende

)Rotterdammers

Ja, dat bedoel ik, ligt Rotterdam ook niet in het Westland, of vergis ik me nu ernstig?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 12:49 #1272069 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic NOU..
JA! 
maar dan moet je Hoek van holland wel tot rotterdam rekenen.
nl.wikipedia.org/wiki/Westland_%28Nederlandse_streek%29
Het Westland is van origine een <a href=" nl.wikipedia.org/wiki/Nederland_-_Landstreken " title="Nederland - Landstreken">landstreek in de provincie nl.wikipedia.org/wiki/Zuid-Holland " title="Zuid-Holland">Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de nl.wikipedia.org/wiki/Nieuwe_Waterweg " title="Nieuwe Waterweg">Nieuwe Waterweg, ten zuiden van nl.wikipedia.org/wiki/Den_Haag " title="Den Haag">Den Haag, ten noordwesten van nl.wikipedia.org/wiki/Maassluis " title="Maassluis">Maassluis, en ten westen van nl.wikipedia.org/wiki/Delft " title="Delft">Delft. De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het nl.wikipedia.org/wiki/Hoogheemraadschap_van_Delfland " title="Hoogheemraadschap van Delfland">Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht. Sinds nl.wikipedia.org/wiki/1_januari " title="1 januari">1 januari nl.wikipedia.org/wiki/2004 " title="2004">2004 is nl.wikipedia.org/wiki/Westland_%28gemeente%29 " title="Westland (gemeente)">Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente nl.wikipedia.org/wiki/Midden-Delfland " title="Midden-Delfland">Midden-Delfland en de kern nl.wikipedia.org/wiki/Hoek_van_Holland " title="Hoek van Holland">Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente nl.wikipedia.org/wiki/Rotterdam_%28gemeente%29 " title="Rotterdam (gemeente)">Rotterdam. nl.wikipedia.org/wiki/Loosduinen " title="Loosduinen">Loosduinen, momenteel een stadsdeel van nl.wikipedia.org/wiki/Den_Haag " title="Den Haag">Den Haag, is een voormalig Westlands tuindersdorp dat door de stad Den Haag is geannexeerd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 16:42 #1272096 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank
Ja, dat wilde ik graag zien, maar is er toch bij in geschoten.
Dank voor het linkje ...
Tja, de olieboertjes hebben veel macht en vele overheden verdienen er teveel aan.
Daarbij zag ik gisteren een docu waarin de prijs van een lit benzine in noord amerika werd verteld.
Houd u vast ...
1 cent per liter, tankje volgooien voor nog geen Euro!!!!!!!!!!!!!!!
Een taxi chauffeur gooide zijn oude meuk amerikaan 2x per dag vol om de hele dag in een file te kunnen staan.
Maximale vernietiging van energie...
Kunnen wij wel ons best gaan doen, maar ja als niemand het doet ......
&#160;
&#160;

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 16:44 #1272097 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 1970
Docu was al wat ouder zeker?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 16:49 #1272099 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Docu
Zou maar zo kunnen ...
Laat ie nu 2 cent betalen ....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 16:59 #1272101 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 0,73
0,73 euro is natuurlijk ook niet veel voor een liter.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-04-2010 17:45 #1272107 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet gelukt
T'is niet gelukt om de hele doc af te kijken.
Werd een beetje teveel vulmateriaal.
Toch weer appart, dat mensen met zo'n technisch inzicht een kind zonder gordel voor in een bus zetten.
Geen 'krachtenleer' gehad!!!???

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2010 21:12 #1272229 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gordel

Ghia schreef : T'is niet gelukt om de hele doc af te kijken.
Werd een beetje teveel vulmateriaal.
Toch weer appart, dat mensen met zo'n technisch inzicht een kind zonder gordel voor in een bus zetten.
Geen 'krachtenleer' gehad!!!???

Ja, ongelofelijk stom he?! Dat viel mij ook meteen op. En de bestuurder had wel een gordel om, als ik me het goed kan herinneren.
Hebben jullie overigens ook wel eens dat mensen die achterin je auto plaatsnemen je heel raar aankijken als je ze vraagt of ze een gordel om willen doen? Waarom (soms die zelfde) mensen voorin wél en achterin géén gordel denken om te hoeven doen is mij echt een raadsel...

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC