Terugblik sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 (fotopagina gemaakt)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Had voor mezelf ook een paar klussen bedacht, oa rubber pakking van de waterpomp vervangen, stuurkogel links en de claxon werkte niet meer. Helaas ben ik alleen maar aan de claxon toe gekomen.
De meeste tijd is in de db-riem van Gerben z'n 16-kleppert gaan zitten en natuurlijk in Gerben's krokante uitlaat.
Bij deze dus ook van mijn kant bedankt voor de goede organisatie Bas.
Groetjes Harnt
PS Waar blijven de foto's, want er zijn er genoeg gemaakt volgens mij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Wat een ontzettend aardige mensen allemaal. Dat ben je in de tegenwoordige haai-baai tijden niet meer gewend.
Ik heb alleen mijn antenne vervangen. hetgeen onder de techneuten waarschijnlijk niets voorsteld. Maar ik ben toch danig in mijn nopjes.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo Niels,Niels 944 16V schreef : ........de andere mensen van Nordicar en last but not least natuurlijk Bas.
Ik weet toch echt zeker dat er een andere naam op de gevel heeft gestaan
Ik heb me ook weer prima vermaakt. Ik had de mobiele batterij maar ergens om de hoek geparkeerd. Het was weer beredruk, een mooie straat vol met Volvo's.
Volgende keer toch wat meer flyers meenemen en wat inschrijfformulieren.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Nu zal het vervangen van een distributie van een 16V toch geen nerveuze RC of garagisten meer opleveren? Met mijn ogen dicht gaat niet lukken, of ze moeten in plaats van alleen streepjes, en gele en blauwe stipjes de riem ook in braillle gaan uitvoeren... dan wil ik wel eens een poging wagen... . Ik hoop dat Gerry nu weer zorgeloos kan rond rijden.
Ik vind het altijd leuk de gezichten weer eens te zien en weer even een beetje bij te kletsen, en naast het geklets nog een mooie handleiding gescoord van een eventuele nieuwe aanwinst.... daarover wanneer ze voor de deur staat meer......
Bas, heel erg bedankt en zo ook de heren van Carlo Schmidt..... en natuurlijk alle leden die een gezellige dag weer mogelijk maakten!!!

GG,

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
In november is er weer een sleuteldag in Gemert. Maar er zijn er op andere plaatsen ook, dus...nikks01 schreef : Ik ben dus volgend jaar weer van de partij!
groetjes
Mathy
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Oei Dimitri heb ik jou geholpen met de mistlampen terwijl je geen V700 lid bent......als ik maar niet geroyeerd wordtDimitri_ schreef : <knip> Kan ik morgen weer beginnen met alles fatsoenlijk inbouwen zodat het me niet nog een keer overkomt..
Ik wil ook nog de mensen hartelijk danken voor de hulp aan mijn mistlampen. En deze sleuteldag heeft me wel overtuigd om toch maar lid te worden, dus zal dit binnenkort even doen.
Maar goed, je weet nu wat te doen en waar op te letten. Succes ermee!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hahaha, shame on me! Beetje te laat gaan slapen ja...Willem V. schreef :
Hallo Niels,Niels 944 16V schreef : ........de andere mensen van Nordicar en last but not least natuurlijk Bas.
Ik weet toch echt zeker dat er een andere naam op de gevel heeft gestaan
Ik heb me ook weer prima vermaakt. Ik had de mobiele batterij maar ergens om de hoek geparkeerd. Het was weer beredruk, een mooie straat vol met Volvo's.
Volgende keer toch wat meer flyers meenemen en wat inschrijfformulieren.
Gelukkig heeft iemand zich al ontfermd over mijn slip-of-the-keybord! Hoe dan ook, ´t was een top dag. Ik denk dat ik me ook maar even ga inschrijven voor Ruurlo. Endje rijden vanaf Eastwood, maar moet nog wel het een en ander geschieden aan de baksteen van ondergetekende!
Oja die flyers had je ook aan mij kunnen vragen, ik heb ze namelijk altijd in mijn tas zitten. Vind dat ik moreel verplicht ben iets terug te doen voor de Vereniging, en van sleutelen moet ik het dan niet hebben, dus strooi met flyers als ik een baksteentje zie staan!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Richard
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Enfin, een uur later dan gepland ivm mn gezondheid arriveerde ik in Gemert waar ik Andor zou assisteren maar die inmiddels al weer 'klaar' was en buiten stond met de auto. Uitvoerig met het nieuwe bestuur bijgekletst maar ook met de harde (en 'oude') kern van sleutelaars die je eigenlijk elke keer tegenkomt waaronder de altijd-sleutelaar Hein(collega linkshandig ) die altijd wel wat te doen heeft aan z'n auto. Ook wat nieuwe gezichten bij namen gesproken, Frank3678765(forumalias) of zoiets, je ziet, ik ben het niet vergeten en de man die de deur van zn auto niet goed dicht had zitten in de wasbeer(naam?). Oja, Richard nog gesproken en mn 'bouwpakket'(de 760) laten zien en Thijs(collega Cuijkenaar ) en Dimitri(die naar mij werd gestuurd door (iemand??) om de mistlampen werkend te krijgen, wat uiteraard lukte maar wat langer duurde omdat het schema op papier niet met de praktijk matchte. Vergeet ik ook nog bijna Co en '333' , Jeroen, Irene en Mathy. Oja Bas, vwb de verenwissel, graag gedaan we waren met z'n tienen had ik geteld....
Ik heb geen naamplaatjes gezien en ik moet je eerlijk zeggen(ondanks dat ik niet alle namen wist van degenen die er waren) als je regelmatig op een sleuteldag komt en een praatje maakt ken je zo iedereen bij naam. Ik ben met mn lidnr 52 al zeker een jaar of 11 V700 lid en dat is natuurlijk in het voordeel en heb de meeste moeite met de nieuwere leden.
In november ben ik er in ieder geval weer bij(gezonder en wel...)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Indedaad weer een geslaagd geheel, bedankt Bas en Carlo en Consorten. De terugweg viel wat tegen, de A2 was dicht, bij Geldermalsen, maar dat mocht de pret niet drukken, je zit tenslotte in een Volvo.
@ Bas: de SC801 werkt 100%!
Tot de volgende keer!