Terugblik sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 (fotopagina gemaakt)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2010 19:54 #1080049 door V700 register
Ben inmiddels weer thuis en reeds gegeten, nou ja, gesnackt zal ik maar zeggen, dat krijg met een friettent op de route...;-)
UPDATE:<strike>Ik zal straks twee foto's toevoegen, veel meer heb ik er helaas niet gemaakt.</strike>Ik heb de twee foto's die ik had, geplaatst <a href="/image/tid/2075" target="_blank">in het fotoalbum wat hier staat.</a>Toevoegen kan, door links te kiezen voor "<a href="/node/add/image" target="_blank">Maak een....Fotopagina</a>" en vervolgens de foto van max 800KB te selecteren waar dat wordt aangegeven.Kies je bij Categorie nu Sleuteldag Carlo Schmidt te Gemert, 27 maart 2010, dan komt het utomatisch voor mekaar.
Het was een schitterende dag, hoewel er regen vorspeld was, bleef het de hele dag droog, meestentijds met zonnetje en al.De planning was redelijk bij te houden, iedereen op tijd en volgorde binnen en buiten is altijd weer een uitdaging...;-)Soms zijn mensen lastiger uit hun enthousiaste praatje te krijgen en daarna in beweging, maar volgens mij is het al met al, prima gegaan. Ook leuk, weer nieuwe en enthousaste gezichten gezien te hebben en een persoon bij het alias te hebben. Ik wil graag Hein even bedanken voor de ondersteuning bij de veren wissel.De overige 7 personen, waaronder de eigenaar ook natuurlijk, maar ik heb vandaag onder andere Hein en Robert aan laten spreken door mede-sleutelaars en aan de verzoeken werd meteen gehoor gegeven. Juist dat, vind ik als RC een hele prettige bijkomstigheid en ook dus Robert voor zijn inzet aan Niels zijn 16 kleppert kan ik heel erg waarderen.Miquel, uiteraard voor zijn inzet aan Gerben zijn distributiewissel, geweldig dat je daarvoor uit Kolhorn deze kant op kwam, hetzelfde geldt natuurlijk voor Harnt, die natuurlijk zelf ook een klusje had, maar de meeste tijd over een 16-klepper gebogen stond, maar ook khiervoor uit het hoge noorden verscheen.Overigens is het volgens mij in een nieuwe record gewisseld geweest, je wordt er nog handig in.Volgende keer met de ogen dicht?
Daarnaast zeker (denk ik) namens allen, (het nieuwe gezicht) Hans, Herwig, Lucas, Arjan en natuurlijk Carlo, voor de raad en daad vandaag, hetgeen ik ook aan het einde van de dag persoonlijk had aangegeven.Alle onderdelen goed georganiseerd in een doos, met namen erop en alles, prima verzorgd.Rest mij te zeggen, dat ik terug kijk op een toch wel weer, mede dankzij jullie aller medewerking, geslaagde sleuteldag, waarvoor mijn dank. Tot de volgende keer. Bas Kooijman, Regiocoordinator Brabant &amp; Limburg

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2010 20:55 #1270938 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leuk
Ja, Leuke dag.
Nu hopen dat de foto's van mij en mijn zoon in het clubblad komen -:)
groeten Ad 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2010 22:20 #1270947 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bas en het Carlo team bedankt voor deze gezellige sleuteldag.
Ik was er al om 09.45 en ging tegen 17.00 weer naar huis.
Wat heb ik gedaan. Eigenlijk niks   
Kleppendeksel eraf gehaald waarna Hein zo vriendelijk was om te kijken of de klepjes gesteld moesten worden.
( Hein bij deze nogmaals bedankt voor je support)
Ze staan allemaal perfect dus dat was snel klaar.
Nieuwe kleppendeksel pakking en kleppendeksel er weer op.
De klepspeling staat nog ergens op een koffie filter. (wat nog in de 740 ligt)
Verder eigenlijk alleen maar staan kletsen en koffie gedronken.
Allen bedankt voor de gezellige dag.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2010 00:05 #1270952 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Beregezellig
Hallo Volvisti
Het was weer beregezellig en dus heb ik weer vooral dat gedaan wat ik anders ook doe: koffiedrinken, snoepen, rondstruinen (maar gelukkig niets demonteren want wat op het ook uitzag als een sloper bleek dat achteraf toch niet altijd te zijn), kletsen en ongevraagd "advies" geven.  De klusjes die ik gepland had, staan nog steeds op de to-do lijst.
groetjes
Mathy 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2010 03:24 #1270955 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt!
Ik ga, misschien wat weinig origineel qua tekst, in herhaling vallen en mensen bedanken!
Ik heb vandaag namelijk veel geleerd en ben waanzinnig geholpen door Robert en Co, maar ook Hans, de andere mensen van<strike> Nordicar </strike>Carlo Schmidt en last but not least natuurlijk Bas. Wat fijn dat er mensen speciaal voor chronisch-ernstig-linkshandige zoals ik komen opdraven! Ik had een aardige lijst van vloeistoffen die vervangen diende te worden, waarvan het grootste deel is gelukt, evenals het gangbaar maken van de voorremmen. Ook is het duidelijk geworden dat er diverse andere klussen zijn die aangepakt dienen te worden. Ik zal er dus weer bij zijn op een komende sleuteldag die een beetje in de buurt van mijn woonplaats zal gaan plaatsvinden. Even afwachten wat er aan komt.
Naast vandaag assistentie te hebben ontvangen, was ik bij vertek ook nog zelf in staat een kleine helpende hand te bieden door even een beetje juice te geven via startkabels aan een eigenwijze, voor mijn auto geparkeerde 740. Heeft tóch nog iemand iets aan mij gehad

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2010 06:12 #1270957 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank!

Niels 944 16V schreef : Naast vandaag assistentie te hebben ontvangen, was ik bij vertek ook nog zelf in staat een kleine helpende hand te bieden door even een beetje juice te geven via startkabels aan een eigenwijze, voor mijn auto geparkeerde 740. Heeft tóch nog iemand iets aan mij gehad

Ja, hartelijk dank daarvoor! Kan ik morgen weer beginnen met alles fatsoenlijk inbouwen zodat het me niet nog een keer overkomt..
Ik wil ook nog de mensen hartelijk danken voor de hulp aan mijn mistlampen. En deze sleuteldag heeft me wel overtuigd om toch maar lid te worden, dus zal dit binnenkort even doen. 

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2010 06:44 #1270958 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic 16 klepjes
Het was een leuke, interresante en leerzame dag.
Gelukkig is alles voorspoedig en erg rap gegaan!
Blij dat mijn riempje en bijkomende zaakjes weer allemaal zijn gewisseld.Kan de komende jaartjes weer vrolijk rond rollen.
Te zien aan enkele onderdeeltjes was het precies op tijd...
Veeel hulp gehad van Harnt en Miquel, en vele andere mensen.Allemaal hartstikke bedankt daarvoor!
Helaas heb ik zelf geen fotokes van de operatie gemaakt....
Nou de utlaat nog....dus tot een volgende sluteldag....
Wij zijn trouwens op de heen EN terugweg wel door enkele aardig regenbuien gekomen.
Groeten,Gerben

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2010 08:57 #1270959 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Gemert
Jammer dat mijn lidmaatschap pas op 1/4/2010 ingaat, geen grap, maar zo te lezen was het een gezellige dag. Volgende keer ben ik erbij ook al is er niets te sleutelen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2010 09:33 #1270962 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welkom.

RVL schreef : Jammer dat mijn lidmaatschap pas op 1/4/2010 ingaat

Het is nu inmiddels mosterd van de maaltijd, maar ik meen dat ik her en der ruim had aangegeven, dat als je op de koffie komt, er geen formulier nodig is en als je wl ontdekken hoe het er op een sleuteldag aan toe gaat, je geen lid hoeft te zijn.
Als je wel of geen lidmaatschap aangaan eventueel af zou laten hangen, van het nut van bijvooorbeeld sleuteldagen, kun je enkel een gedegen beslissing nemen, als je het een keer gezien hebt, toch?
Nu ja, volgende keer beter. Over twee weken is er weer een gelegenheid, kijk maar even in de agenda.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-03-2010 10:32 #1270965 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk en leerzaam
Ha die Bas,
Bedankt vooor de geweldige organisatie van deze sleuteldag. Ik ben in ieder geval alle schroom verloren om zelf kleppen te stellen. Met hulp van RobertG (en een beetje advies van Hein Wolda en de mensen van Carlo Schmidt) staan alle acht kleppen van mijn 740 weer op de goede speling. Daarnaast is het altijd weer een feest om zoveel "grote kinderen" te zien die elkaars speelgoed staan te bewonderen. Wat is dit toch een leuke vereniging, waar iedereen elkaar op een positieve wijze benadert en, waar mogelijk, helpt. Ik ben dus volgend jaar weer van de partij!
Steef

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC