glibberen en glijen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beetje gassen en da kom ik er wel uit dacht ik, maar toen kwam er rook van mijn banden.
Gelukkig hadden we nog restjes tapijt liggen. dus daarmee kwam ik weg.
En voor de rest, de 240 is eigenlijk NOG leuker.
Daarmee lukt het om iedere rotonde een "rondje" extra te doen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Sinds de eerste sneeuw val elke dag gereden, en tot nu toe 5 keer niet op eigen kracht uit parkeervak (veel aflopende parkeervakken ook) gekomen en het aantal keren dat ik vast heb gezeten in de straat is ook al niet meer op twee handen te tellen.
Maar...inderdaad, dikke dikke pret op de verlaten brede wegen...!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kom nog overal weg tot dusver met mijn zomerbandjes.. maar morgen even setje winterbandjes dr op..
Gr,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Fluwelen voetje helpt ook.flip_21 schreef : Mijn oplossing: even wat extra gewicht (reserve cylinderkop, volle tank, gereedschap erbij)
Kom nog overal weg tot dusver met mijn zomerbandjes.. maar morgen even setje winterbandjes dr op..
Gr,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Toshiba Camileo S10. Ideaal voor het snel maken van youtube materiaal. 8Gb kaartje er in en kunt lekker lang filmen.Jeroen schreef : en waarmee heb je het opgenomen
Heb inmiddels als 20 video's gemaakt in de sneeuw, maar bij de meeste is de snelheid niet goed te zien en mijn auto is te stil voor de microfoon haha..
Ook een paar op een parkeerplaats waar je wat langere driftjes kunt maken ivm de ruimte
Gr,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hi Miquel,Miquelangelo1969 schreef : staat nu beneden aan de dijk voor het huis....
Heel herkenbaar. Die van mij staat nog dik onder de sneeuw. Ik probeer het maar niet eens! Blijft ze lekker warm.
Zaterdag ging het nog net, vandaag ligt de sneeuw te dik. Dus vanochtend maar even boodschappen gedaan met de Suzuki Vitara, vreemde snuiter, maar wel lekker in zijn 4 wiel aangedreven soepel de dijk op!! Genieten. Wilde zout en sneeschuiver halen..... alles op!
En ach dat slippen, 360 graden rond en zo, dat doe ik wel hier op het voorterrein. Ruimte genoeg. Maar al zo vaak gedaan, dat het niet meer nieuw is.
Veel sterkte daar. en geniet er toch maar van!