glibberen en glijen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
De Gouden (witte) Koets staat nu beneden aan de dijk voor het huis.... en ik wilde gisteren achteruit omhoog rijden om naar Bouke in Nijmegen te gaan.
Ik kon ongeveer een meter vooruit en een meter achteruit, maar de dijk op zat er echt niet in vanwegen ijs en sneeuw op de klucht. Glibberen en glijden, maar niet rijden.
En aangezien die klucht een meter of 30 lang is had ik ook geen zin in ijs vrij maken.... dus nu maar wachten op de dooi! En tijdelijk Skepp maar even delen met de vrouw.
T'is toch wat, heb je vier auto's moet je er eentje delen......
Ik vind het mooi die sneeuw, maar van mij mag het wel weer klaar zijn!

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu heb ik mijn rijbewijs nog niet zo heel lang net 4 maanden, maar het is een hele ervaring om op een lege parkeerplaats wat te oefenen, oom agent kwam ook nog kijken met de vraag wat zijn we aan het doen!!!! na mijn uitleg zij de agent speel nog maar even verder dan!,
En dat is ook precies het geen wat ik gedaan heb, alleen duurde niet lang of er kwamen er meer bij, heb hem toen op een veilige plaats neer gezet en even gekeken hoe een man van ongeveer een jaartje of 40 goed zijn best deed in een subaru wrx, ook leuk speelgoed, ben daarna naar huis gegleden en geglibberd, en de auto weer veilig bij de schoonouders op de oprit gezet, maar vanmiddag weer even een leuk plekje opzoeken om weer wat te spelen,
Moet toch zeggen met een witte 740 sedan trek je wel bekijks op zo'n parkeerplaats, vooral tegen over de wat oudere golfjes enzo met voorwiel aangedreven, rijdt ik toch liever met de achterwielen in de slip haha.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Michael Oud schreef : Toen ik nog in Uithoorn woonde, en op een steenworp afstand een leeg industrieterrein had, ging ik wel even spelen. Nu ik in een wijk met smalle straatjes in Amsterdam woon, doe ik dat niet meer.
...ik wel....in Uithoorn dus...
Achterwielaandrijving heeft een groot aantal voordelen
Helaas moet ik blijven sneeuwschuiven, omdat m'n oprit schuin oploopt
groet,
Jacow
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kwam ook nog een golf 2 bij, keken vreemd op van een oude 760..
Gr,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
groeten aart
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verschil moet er zijn Jacowjacow Winter schreef :
...ik wel....in Uithoorn dus...
Achterwielaandrijving heeft een groot aantal voordelen
Helaas moet ik blijven sneeuwschuiven, omdat m'n oprit schuin oploopt
Nu nog even bedenken hoe ik morgen naar mn werk ga. De rest van de week kan ik wel thuis werken, maar morgen moet ik even op kantoor zijn... Glibberen en glijden op de fiets, of met de Volvo...
Met de vrouw in de wagen vind ik het toch minder, dat geglibber. (zeker toen ie gisteren bij Bouke bijna tegen een boom aan stond omdat ik niet weg kwam) Dijkjes e.d. pak ik nu toch ene stuk rustiger dan een jaar of 2 geleden.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)