Dit moet je in ieder geval gezien hebben..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik kon niet vinden waar en of het uitgezonden werd, maar idd, wat een belediging voor de kijkers. In de categorie autogek en cohorten.
auto's filmen doe je zo:
<a href="">
<a href="">
uit het nieuwe seizoen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niks ten nadele van jou Boy, jij kan er ook niks aan doen, maar wat een ongelooflijk slecht stukje.
@Jeroen: No offence taken, het ging me niet om Ome Hans of Tante Suzanne, dat mag duidelijk zijn. Het filmpje stond alleen nog niet in ons onvolprezen archief. Weet je wat ik veel erger vind? Zit ik aan tafel met een collegaatje erbij erover te kletsen, (zij rijdt in een XC60, maarja, is dat een mooie volvo?-)verteld ze dat ze in dat museum is geweest!!!
Dus eh....ideetje voor een Forum BBqtje bij Hans thuis?
Groet, Boy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Trés Triste
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar zeker een BBQ waard daar bij het museum, Misschien ideetje dat ons hoofd van de vereniging een babbeltje met hem kan maken!!
Verder denk dat je die Suzanne niet wil tegen komen zonder make-up, maja is mijn mening he heb liever een puur huidje waar ik dan tegen aankijk, dan dat ik in de vroege ochtend wakker word naast een die de barsten in haar gezicht heeft van een 300 jaar oud schilderij, omdat de make-up is uitgedroogd, OF je word wakker en ze heeft dr plamuur mes alweer in de handen wel weer handig als je zelf iets moet plamuren heb je iemand met ervaring das weer de andere kant hahaha.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het laaste goede autoprogramma was denk ik van Fred vd Vlugt
Wereld op wielen.
en toen had je ook Tros Kieskeurig
Kijk anders hier:
www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/245501/
of liever nog:
<a href=" www.youtube.com/results?search_type=sear...+australia&uni=1 " target="_blank">hier
Top gear afleveringen die, denk ik, nog niet veel mensen hier gezien hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Maar dat is behoorlijk lang geleden, dan had je de heilige koe, dan weer heel lang niets, toen Huubje, toen tot nu weer (bijna) niets ...
Wel wat 'auto'programma's, maar die gasten hadden weinig verstand van auto's en maakte het programma alleen voor zich zelf.
Meuk dus!!
Wanneer krijgen we weer een echt programma ...
- V700 register
- Nieuw lid
-

Enkel Topgear vind ik wel te pruimen. Niet te serieus, gewoon lachen met de fratsen van een paar petrolheads die een programma aan elkaar breien. Ik zit niet echt te wachten op programma`s waar de top 10 van Low-budget koreaanse hatchbacks wordt behandeld.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij was meneer Van der Vlugt niet geheel onbevooroordeeld als het ging over niet-Europese auto's. En dat kun je je als serieus journalist niet veroorloven.Jeroen schreef : Het laaste goede autoprogramma was denk ik van Fred vd Vlugt.
groetjes
Mathy
[edit: m'n mening over die andere persoon in het filmpje (niet Suzanne dus) laat ik liever achterwege]
- V700 register
- Nieuw lid
-
dat zou zomaar kunnen.Mathy schreef : Volgens mij was meneer Van der Vlugt niet geheel onbevooroordeeld als het ging over niet-Europese auto's. En dat kun je je als serieus journalist niet veroorloven.
Maar dat waren de Koreanen van toen. Dus het ziet er Ok uit op het eerste oog ,maar eigenlijk is het tinnef.
Maar je moet het ook in het licht van die tijd zien.
Japanners hebben bewezen dat je je kunt verbeteren.
Koreanen kunnen dat vast ook, maar voorlopig heb ik 3(!) collega's die een KIA of een Hyundai hebben gehad met een kapotte motor <100.000 kms.
Ik zou er mijn vrienden geen willen adviseren.
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-