Dit moet je in ieder geval gezien hebben..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groetjes Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Hier moet je zeker is een keer naar toe gaan, maar ik vraag me toch af hoeveel je van zijn collectie te zien krijgt en of er auto's zijn die wel rookvrij zijn
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
vind je het gek als je bij iemand in de auto zit die teut en rokend achter het stuur zit en en jou ook nog verpleegster noemt....ZwerverRoodbaard schreef : Valt me op dat Susanne, Hans akelig vaakt afkapt wanneer die net wat interessants wilt gaan vertellen.
- Hendrik Teerink
-
- Elite lid
-
<pre> Waarom ben ik ook niet sigaren gaan roken </pre>960 estate 1996 schreef : Waarom ben ik niet in bomen gaan handelen
Amazon Combi '68 / 144 '72 / 244 '80 / 745 '85
- V700 register
- Nieuw lid
-
Geen statief meegenomen, je wordt toegesproken alsof je 7 bent, de vragen zijn slecht, het verhaal wat Hans vertelt rammelt aan alle kanten.
"UHHHHH dat moet ik even nakijken hoe dat zat." En totaal geen regie.
Editing Rubbish. Muziek slaat nergens op.
Dit moest echt zonder budget en met een crew van VMBO scholieren waarschijnlijk.
(in dat geval hebben ze hun best nog gedaan) Maar als dit pro's zijn, dan slaat het nergens op
Maar "we" vinden het mooi.
Kortom: het maakt niet uit wat je maakt, ze vreten het toch wel op internet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Jeroen schreef : Kortom: het maakt niet uit wat je maakt, ze vreten het toch wel op internet.
Eh...Jeroen...het was zo ook gewoon op tv te zien. De afdruk van mijn tenen staat nu nog in het parket.
Groet,
Wart
Volvo 780 204GT (60.000 km-"91), Volvo 760 TIC, (15.000 km-"86) Volvo 760 V6 (36.000km-"85), Volvo 960 estate (150,000 m-"96), Volvo 240 GLT (78.000 m-"90)
- V700 register
- Nieuw lid
-
 mbroeren schreef :
vind je het gek als je bij iemand in de auto zit die teut en rokend achter het stuur zit en en jou ook nog verpleegster noemt....ZwerverRoodbaard schreef : Valt me op dat Susanne, Hans akelig vaakt afkapt
Wat is er mis met een verpleegster??!!??
Is voor haar een zeer positief compliment ....
Eerder een (naar dit kijkend programma) verpleegster zou zich negatief op zo'n opmerking kunnen uiten ......
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-