is dit nog te repareren?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2009 20:38 #1247229 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic laten staan
Ik heb m ook maar laten staan..
Was echt niks..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-09-2009 23:09 #1247242 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is dit niks?

Jeroen schreef : Ik heb m ook maar laten staan..

Staat in Woudenberg, ook niet het andere eind van nederland: link.marktplaats.nl/278476202 (20 euries)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2009 00:05 #1247251 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dat is 'em
Hallo Bas
O ja, de ultieme aanhanger voor Jeroen. Vroeger een semi-caravan geweest en nu tot aanhanger gedegradeerd.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2009 10:02 #1247267 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar kan niks in

Baseman schreef :

Staat in Woudenberg, ook niet het andere eind van nederland: link.marktplaats.nl/278476202 (20 euries)

Daar kan niks in. Die ex-vouwwagens worden legio aangeboden, maar hebben totaal geen laadvermogen, en zijn niet handig om te laden.
Is echt geen optie.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2009 10:16 #1247270 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic nou...

Jeroen schreef :

Baseman schreef :

Daar kan niks in. Die ex-vouwwagens worden legio aangeboden, maar hebben totaal geen laadvermogen, en zijn niet handig om te laden.
Is echt geen optie.

Dat ben ik niet met je eens, er gaat meer in een ex-vouwwagen dan in jou estate. Ik spreek uit ervaring. Daarnaast zijn ze erg makkelijk weg te zetten wanneer je ze niet nodig hebt... die van mij staat rechtop tegen de muur in de garage. Plus dat wanneer je er eentje hebt met de klep er nog op je spulletjes lekker droog blijven.
Dit jaar mee op vakantie geweest, 4 mensen en een hond in de auto, alle kampeer toestanden in de ex-vouwwagen.... ook nog eens airodynamisch verantwoord, ze zijn lekker licht dus minder benzine verbruik..... en op de camping loskoppelen en je hebt je hele auto tot je beschikking.
En dat ze voor jou niet handig te laden zijn kan ook wel eens aan jou liggen!

GG,

• Marc van der Marek (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-09-2009 11:05 #1247271 door Marc van der Marek (GAST)
Beantwoord door Marc van der Marek (GAST) in topic De wegligging van de
De wegligging van de Alpenkneuzer is bovendien ongeëvenaard, zelfs in de meest hobbelige bocht lukte het me niet dat karretje van me af te schudden.
Remmen dito, als of je een anker uitgooit. Lang leve dit Oostduitse prachtprodukt met zijn plastic wieldopjes.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-09-2009 11:54 #1247276 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Poppenspul
JA en in een tandemasser van 6 meter gaat ook meer dan een lege kampeerwagen. En in een vrachtwagen van 50 ton gaat meer dan in een tandemasser.  Maar daar gaat het niet om.
<a href=" link.marktplaats.nl/275120298 " target="_blank">
Wellicht dat dit exemplaar meevalt, maar wat ik gezien heb tot nu toe van die karretjes, was het niet veel. Kost niks maar dat  moet je je verwachtingen ook bijstellen. iig voor het doel waar ik m voor gedacht heb.
Terwijl ik er een bijna had gekocht omdat ik ook van mening was dat het wel kon. Maar iemand waar van ik het waarde oordeel hoog acht (hij had er zelf ook een gehad overigens) raade me het af met goede argumenten
Wellicht voor kampeervakanties leuk, maar niet voor zand en stenen. De wandjes en de bodem zijn vaak van zeer dun materiaal, en er zit geen  rek voorop zodat je schuin kan stapelen met bijvoorbeeld lange planken.
Dan laat ik hem aan jullie. <a href=" link.marktplaats.nl/275120298 " target="_blank">Wellicht leuk als zandbak? Maar toch evengoed bedankt.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC