Pop-quiz: (deel geen idee) 12 : Wat is dit?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen en neen.mbroeren schreef : is het aan de buitenkant zichtbaar (evt onder de auto)?
- V700 register
- Nieuw lid
-
2) Zit het onderdeel achter het dashboardkastje?
3) Is het niet vooruit komen letterlijk bedoeld in de zin van niet vooruit kunnen rijden?
4) Is de ogenschijnlijke kleur van het onderdeel gerelateerd aan jouw auto-kleur?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jambroeren schreef : 1) Is er een relatie met een essentiële relais?
Jambroeren schreef : 2) Zit het onderdeel achter het dashboardkastje?
Neembroeren schreef : 3) Is het niet vooruit komen letterlijk bedoeld in de zin van niet vooruit kunnen rijden?
Neembroeren schreef : 4) Is de ogenschijnlijke kleur van het onderdeel gerelateerd aan jouw auto-kleur?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
dan zou dit niet in overeenstemming zijn met de afstand tot de ECU links of rechts (en het JA op de vraag of het achter het dasboardkastje zit). Die is dan gelijk ipv 76cm verschil, of vergis ik me?robertm schreef : Het lijkt er volgens mij op. Dit is het misschien! Er waren in het verleden automatische transmissies die een vergrendeling hadden om hem uit P te zetten. Dat was een handel achter de keuze handel van de automaat die je omhoog moest trekken. De handel bediende een solenoid. Stocknummer heb ik niet. Is dit het juiste antwoord? Op de stocknummers na?
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen.robertm schreef : het brandstofrelais,
NeenHenk 940 LPT schreef : Dus, vraag aan Bas: Kun je zonder wel achteruit rijden ?
NeenHenk 940 LPT schreef : Wild guess: Een versnellingsbak steun ??
Neenrobertm schreef : Het lijkt er volgens mij op. Dit is het misschien! Er waren in het verleden automatische transmissies die een vergrendeling hadden om hem uit P te zetten. Dat was een handel achter de keuze handel van de automaat die je omhoog moest trekken. De handel bediende een solenoid. Stocknummer heb ik niet. Is dit het juiste antwoord? Op de stocknummers na?
- A. Remy
- Nieuw lid
-