Pop-quiz: (deel geen idee) 12 : Wat is dit?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar de ECU zit rechts toch? Als je de draadjes minder dan een meter volgt, kom je al een heel eind.
Vragen stellen die je in de richting helpen, die met JA of NEE beantwoord kunnen worden, mag ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij mij zit de ECU links. Is het dan nog steeds een meter?Baseman schreef : Helaas, niet correct.
Maar de ECU zit rechts toch? Als je de draadjes minder dan een meter volgt, kom je al een heel eind.
Vragen stellen die je in de richting helpen, die met JA of NEE beantwoord kunnen worden, mag ook.
Ja/Nee
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oh sorry: Nee dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
JA/NEE?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik wou het al eerder vragen, maar kan de achtergrond niet thuisbrengen.Baseman schreef : Je komt geen meter vooruit zonder, maar mét des te meer.
Is het het gaspedaal?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
dacht ik eerst ook maar dan klopt die extra 76 cm niet meer...Mathy schreef : Hallo Bas
Ik wou het al eerder vragen, maar kan de achtergrond niet thuisbrengen.Baseman schreef : Je komt geen meter vooruit zonder, maar mét des te meer.
Is het het gaspedaal?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
wacht eens even: bedoel je vooruit of voorruit?Baseman schreef : Niemand een idee?
Of is ie gewoon te lastig?Dat is eigenlijk juist de sport, toch?
Hint dan maar? Je komt geen meter vooruit zonder, maar mét des te meer.Cryptisch genoeg....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen.mbroeren schreef : zit het onder de motorkap/compartiment, voorbij het schutboard of hoe dat heet?
NeenMathy schreef : Is het het gaspedaal?
Beweging, voor-uit, qua richting dus, niet dat stuk glas waar je doorheen kijkt.mbroeren schreef : wacht eens even: bedoel je vooruit of voorruit?