Vermogentestbankmeeting, 3 okt. in Geldermalsen. Komt iedereen nog?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Hey Michael,

ik ben zeker van de party. Ik hoop natuurlijk dat ik de GK dan klaar heb (dat de turbo erin hangt) maar anders ben ik altijd nieuwsgierig naar wat ie zonder turbo nou eigenlijk écht kan.
So, count me in!!

GG,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
groeten
Anno
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop ook dat GK dan klaar is... Ben wel erg benieuwd!Miquelangelo1969 schreef : Hey Michael,
ik ben zeker van de party. Ik hoop natuurlijk dat ik de GK dan klaar heb (dat de turbo erin hangt) maar anders ben ik altijd nieuwsgierig naar wat ie zonder turbo nou eigenlijk écht kan.
So, count me in!!
GG,
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Eh Michael, de bedoeling is alleen kijken Vermogen is eigenlijk net als geld en geluk; Je kunt er nooit teveel van hebbenMichael Oud schreef :
Leon, kom je kijken of rollen? Leuk dat het animo blijft!ldoensen schreef : kom ook even kijken.
Ben wel benieuwd naar hoe dat in z'n werk gaat, leuk om een keer te zien

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik vermoed dat de plaat te veel hitte gezien heeft, hoewel ik voorzichtig om ben gegaan met het slippen..
Het heeft weinig nu om vermogen te meten als ik maar voor 70% gas kan geven denk ik zo, dus ik sla het deze keer over, die €50,- gaan naar een nieuw vliegwiel, drukgroep, plaat en installatie van de M90..
Groet,
Philip
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer Philip, maar zonde van je geld om te rollen als 't toch niet in orde is.flip_21 schreef : Ik kom helaas niet, heb nu te veel last van de koppeling..
Ik vermoed dat de plaat te veel hitte gezien heeft, hoewel ik voorzichtig om ben gegaan met het slippen..
Het heeft weinig nu om vermogen te meten als ik maar voor 70% gas kan geven denk ik zo, dus ik sla het deze keer over, die €50,- gaan naar een nieuw vliegwiel, drukgroep, plaat en installatie van de M90..
Groet,
Philip
En Chris, gezellig dat je langskomt!
- V700 register
- Nieuw lid
-

Als het niet lukt weet ik niet of de garageman blij is met een lekkende turbo op ze rollerbank in boost
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|