Vermogentestbankmeeting, 3 okt. in Geldermalsen. Komt iedereen nog?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Anyway, ik ben best bereid - om eventueel samen met iemand anders maar alleen kan ook - een meeting op touw te zetten waarbij onze Volvo's op een vermogentestbank gaan. Mits er een beetje animo voor is. Dikke kans dat ik het dan in oktober o.i.d. plan vanwege vakanties en mijn eigen afstudeerproject. Laten we dus even een lijstje maken met geïnteresseerden. Ik denk dat de prijs <strike>tussen de 30 en 50 euro</strike> rond de 50 euro zal komen te liggen met een man of 10. Ik zal maandag even dieper op de materie ingaan en kijken waar we terecht gaan kunnen.
De locatie is <a href="http://www.speedcentre.n" target="_blank">Speedcentre in Geldermalsen en de datum ligt voorlopig op 3 oktober en vanaf 10 auto's is de prijs 50 euro. Het maximum aantal deelnemers is 20.
Rollen:1. Michael Oud2. Mr. Borrie <strike>3. Miquelangelo</strike>4. Chilm5. GJ6. Aaldert-Jan7. Mathy8. Anno9. Jeen V90<strike>10. SanderGLT</strike>11. LHOsinga12. ??
Kijken:1. Solexpaul2. Vliegende Hollander3. JSnijder4. ldoensen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

GG,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Gr. Bouke
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-

In Geldermalsen zit het speedcentre, ik weet dat daar regelmatig autoclubs naartoe gaan voor een 'rollenbankmeeting'.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat voor voorwaarden Miquel?Miquelangelo1969 schreef : Onder bepaalde voorwaarden wil ik ook wel mee doen, vind het een leuk idde!
GG,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
A-J