Slooppremie vastgesteld
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Ah ja dat was ik even kwijt (jsnijder), heeft begrijp ik een beetje rottige week achter de rug, maar nu gaat alles weer goed of in ieder geval een stuk beter gelukkig.Baseman schreef :
Laat dat nou net onze voorzitter zijn.chilm schreef : .....zoals iemand hier op het forum in zijn voetnoot heeft staan:"Live is too short for bad cigars" amen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Straks kun je geen auto meer kopen voor minder dan de premie ( van 15 jaar en ouder..)
Jammer..
- Mathy van Nisselroy
 - Nieuw lid
 - 

Een deel van die nieuwe auto's worden in Duitsland gemaakt. De Nederlandse economie draait voor 75 % op de Duitse economie.krots4 schreef : De autoverkopen krijgen een impuls maar de auto-industrie staat niet in Nederland. Het komt mij voor dat dit geld kost terwijl het buitenland, die de auto's levert er beter van wordt.
Verder is iedere impuls voor de wereldwijde economie er een. De tijd dat je als Nederland een prima economie kon hebben, terwijl het in de omringende landen slecht gaat, ligt al een hele tijd achter ons.
groetjes
Mathy
- V700 register
 - Nieuw lid
 - 

Dat gaat me toch wat tever....
- Wytze Broerze
 - 

- Senior lid
 - 

Er rijden immers nog zo veel oude volvobakjes rond nu dat je wel een hele grote groep liefhebbers op de tenen gaat staan.
Peugeot heeft er kennellijk minder binding mee.
Kan me ook wel voorstellen hoor.
Liefhebbers van klassieke peugeots rijden natuurlijk door de wol geverfd, en met zwaar lesgeld betaald, ook volvo nu.......
- Wytze Broerze
 - 

- Senior lid
 - 

- André Struis
 - Nieuw lid
 - 

M'n Seat; staat <u>te kort</u> op m'n naam om in aanmerking te komen voor sloop premie.
Hij staat inderdaad pas <u>12,5 jaar</u> op m'n naam.
Een mooi zooitje bij de overheid, het wordt tijd dat daar eens wat gesloopt gaat worden!
NB ik ben niet van plan om wat naar de sloop te brengen, wat nog gewoon goed funtioneerd, dat is pas slecht voor het milieu.